Nye opskrifter

Da kinesiske investorer fejer ind i Bordeaux -regionen, køber franske vinproducenter Californiens vingårde

Da kinesiske investorer fejer ind i Bordeaux -regionen, køber franske vinproducenter Californiens vingårde


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Californiens vine, hvis efterspørgsel fortsætter med at stige, tvinger franske vinbønder til at købe vinmarker fra vestkysten

Flere vingårde i Napa Valley får snart franske ejere, der ser et stort investeringspotentiale i Amerika.

En bølge af franske vinproducenter - inklusive milliardærer bag modehuset Chanel - finder fodfæste i Californiens bakker, hvor lovende vinmarker foretager nogle meget ønskelige investeringer.

I løbet af de sidste par år har vinproducenter fra Bordeaux været ivrige efter at tage land i Napa -dalen og Sonoma County, især da lokale vinproducenter ønsker at sælge til den højestbydende.

I mellemtiden, hjemme i Frankrig, køber kinesiske investorer små vingårde med håb om at levere et voksende kinesisk marked. Jack Ma, grundlæggeren af ​​det enormt succesrige online handelssted Alibaba, og den regerende rigeste mand i Kina, købte for nylig et slot i Bordeaux med den hensigt at oprette et "mini Versailles." Mindst 100 vingårde i Bordeaux har nu kinesiske ejere.

For franskmændene giver investeringer i Californien vinproducenter mulighed for at diversificere deres porteføljer og komme ind på et marked, som den globale efterspørgsel kun vokser til. I løbet af 2015 nåede eksporten af ​​amerikansklavet vin, hvoraf 90 procent produceres i Californien, rekordhøjt på 1,61 milliarder dollar i omsætning. I det sidste år tegnede EU, Canada og Hong Kong sig for henholdsvis 622 millioner dollar, 461 millioner dollars og 97 millioner dollars i eksport, og eksportværdien fortsætter med at vokse.

Mens kinesiske investorer kan drage fordel af den globale opvarmning, der faktisk forbedrer franske vine i øjeblikket, giver det mening for franske vinproducenter at vende opmærksomheden mod Napa Valley, hvor værdien af ​​vinmarker fortsat stiger.

"USA er et land, vi er meget komfortable i, og som vi er sikre på at investere i," siger Melanie Tesseron, hvis familie ejer Château Pontet-Canet i Bordeaux, og afdøde Robin William's ejendom i Napa, til Bloomberg.


Chateau Loudennes nye kinesiske ejere planlægger luksushotel

Moutai-gruppen, ejere af Chateau Loudenne i Saint-Yzans-de-Medoc siden april 2013, planlægger at åbne et luksushotel på ejendommen.

Zhong Huaili, præsident for Chateau Loudenne, brugte to år på at kigge på over 30 godser, inden han besluttede sig for købet af Loudenne, og håber nu at åbne det for kinesiske besøgende.

»Vi planlægger at sælge omkring 50% af produktionen i Kina, mens resten er tilbage på traditionelle markeder,« sagde Huaili til Decanter.com under en aften på slottet under Vinexpo.

»Vi har planlagt fjernsynsreklame, og er allerede kendt for vores Moutai -drink. Vi forventer at modtage et stort antal kinesiske turister i fremtiden samt gøre dette til en belønningsdestination for vores personale tilbage i Kina. Dette skal være vores udstillingsvindue i Europa. ’

Gruppen har 30 vin- og spiritusbutikker i hele Kina og planlægger at åbne 100 inden udgangen af ​​2013. Virksomheden, der er baseret i Guizhou -provinsen og har en omsætning på 4,4 mia. Euro, ejer også vinmarker i Changli, Hebei -provinsen, og er en betydelig producent af kinesiske alkoholer såsom baijiu.

Chateua Loudenne er sit første vingårdskøb uden for Kina, i modsætning til rapporter om, at det tidligere havde købt en Fronsac -ejendom.

Yang Yajie, administrationsdirektør, sagde, at gruppen nu planlægger at importere vine fra ikke kun Frankrig, men Italien, Canada, Chile og Californien, med mulighed for at købe vinmarker i andre regioner, ikke kun Bordeaux.

»Lige nu koncentrerer vi os om at etablere en succesrig base i Chateau Loudenne. Måske når vi har mere erfaring her, ville vi overveje at købe andre godser. Men vi sigter også mod at importere Moutai til Frankrig og andre lande uden for Kina.

Chateau Loudenne vil nu have et team på 10 kinesiske salgs- og turisme -medarbejdere ud over det franske personale, der fortsat vil stå for vinfremstillingen.

En ny turistchef, Sui Zhenglai, vil føre tilsyn med udviklingen af ​​et luksushotel, der erstatter det eksisterende gæstehus, hvis der gives tilladelser. Målet er at åbne 22 soveværelser med restaurant, pool og spa med 14 mindre hytter til VIP -klienter.

Det anslås, at Moutai købte Chateau Loudenne af Lafragette -familien for omkring 20 millioner euro. De planlægger nu at investere yderligere 5 millioner euro i opgradering af produktionsfaciliteterne og bygning af en ny vingård plus 2 millioner euro i vinturismefaciliteter.

- Følg os på Weibo @Decanter 醇 鉴 og Facebook for de seneste nyheder og opdateringer -

Alle rettigheder forbeholdes af Future plc. Ingen del af denne publikation må gengives, distribueres eller transmitteres i nogen form eller på nogen måde uden forudgående skriftlig tilladelse fra Decanter.


Chateau Loudennes nye kinesiske ejere planlægger et luksushotel

Moutai-gruppen, ejere af Chateau Loudenne i Saint-Yzans-de-Medoc siden april 2013, planlægger at åbne et luksushotel på ejendommen.

Zhong Huaili, præsident for Chateau Loudenne, brugte to år på at kigge på over 30 godser, inden han besluttede sig for købet af Loudenne, og håber nu at åbne det for kinesiske besøgende.

»Vi planlægger at sælge omkring 50% af produktionen i Kina, mens resten er tilbage på traditionelle markeder,« sagde Huaili til Decanter.com under en aften på slottet under Vinexpo.

»Vi har planlagt fjernsynsreklame, og er allerede kendt for vores Moutai -drink. Vi forventer at modtage et stort antal kinesiske turister i fremtiden samt gøre dette til en belønningsdestination for vores personale tilbage i Kina. Dette skal være vores udstillingsvindue i Europa. ’

Gruppen har 30 vin- og spiritusbutikker i hele Kina og planlægger at åbne 100 inden udgangen af ​​2013. Virksomheden, der er baseret i Guizhou -provinsen og har en omsætning på € 4,4 milliarder, ejer også vinmarker i Changli, Hebei -provinsen, og er en betydelig producent af kinesiske alkoholer såsom baijiu.

Chateua Loudenne er sit første vingårdskøb uden for Kina, i modsætning til rapporter om, at det tidligere havde købt en Fronsac -ejendom.

Yang Yajie, administrationsdirektør, sagde, at gruppen nu planlægger at importere vine fra ikke kun Frankrig, men Italien, Canada, Chile og Californien, med mulighed for at købe vinmarker i andre regioner, ikke kun Bordeaux.

»Lige nu koncentrerer vi os om at etablere en succesrig base i Chateau Loudenne. Måske når vi har mere erfaring her, ville vi overveje at købe andre godser. Men vi sigter også mod at importere Moutai til Frankrig og andre lande uden for Kina.

Chateau Loudenne vil nu have et team på 10 kinesiske salgs- og turisme -medarbejdere ud over det franske personale, der fortsat vil stå for vinfremstillingen.

En ny turistchef, Sui Zhenglai, vil føre tilsyn med udviklingen af ​​et luksushotel, der erstatter det eksisterende gæstehus, hvis der gives tilladelser. Målet er at åbne 22 soveværelser med restaurant, pool og spa med 14 mindre hytter til VIP -klienter.

Det anslås, at Moutai købte Chateau Loudenne af Lafragette -familien for omkring 20 millioner euro. De planlægger nu at investere yderligere 5 millioner euro i opgradering af produktionsfaciliteterne og bygning af en ny vingård plus 2 millioner euro i vinturismefaciliteter.

- Følg os på Weibo @Decanter 醇 鉴 og Facebook for de seneste nyheder og opdateringer -

Alle rettigheder forbeholdes af Future plc. Ingen del af denne publikation må gengives, distribueres eller transmitteres i nogen form eller på nogen måde uden forudgående skriftlig tilladelse fra Decanter.


Chateau Loudennes nye kinesiske ejere planlægger et luksushotel

Moutai-gruppen, ejere af Chateau Loudenne i Saint-Yzans-de-Medoc siden april 2013, planlægger at åbne et luksushotel på ejendommen.

Zhong Huaili, præsident for Chateau Loudenne, brugte to år på at kigge på over 30 godser, inden han besluttede sig for købet af Loudenne, og håber nu at åbne det for kinesiske besøgende.

»Vi planlægger at sælge omkring 50% af produktionen i Kina, mens resten er tilbage på traditionelle markeder,« sagde Huaili til Decanter.com under en aften på slottet under Vinexpo.

»Vi har planlagt fjernsynsreklame, og er allerede kendt for vores Moutai -drink. Vi forventer at modtage et stort antal kinesiske turister i fremtiden samt gøre dette til en belønningsdestination for vores personale tilbage i Kina. Dette skal være vores udstillingsvindue i Europa. ’

Gruppen har 30 vin- og spiritusbutikker i hele Kina og planlægger at åbne 100 inden udgangen af ​​2013. Virksomheden, der er baseret i Guizhou -provinsen og har en omsætning på € 4,4 milliarder, ejer også vinmarker i Changli, Hebei -provinsen, og er en betydelig producent af kinesiske alkoholer såsom baijiu.

Chateua Loudenne er sit første vingårdskøb uden for Kina, i modsætning til rapporter om, at det tidligere havde købt en Fronsac -ejendom.

Yang Yajie, administrationsdirektør, sagde, at gruppen nu planlægger at importere vine fra ikke kun Frankrig, men Italien, Canada, Chile og Californien, med mulighed for at købe vinmarker i andre regioner, ikke kun Bordeaux.

»Lige nu koncentrerer vi os om at etablere en succesrig base i Chateau Loudenne. Måske når vi har mere erfaring her, ville vi overveje at købe andre godser. Men vi sigter også mod at importere Moutai til Frankrig og andre lande uden for Kina.

Chateau Loudenne vil nu have et team på 10 kinesiske salgs- og turisme -medarbejdere ud over det franske personale, der fortsat vil stå for vinfremstillingen.

En ny turistchef, Sui Zhenglai, vil føre tilsyn med udviklingen af ​​et luksushotel, der erstatter det eksisterende gæstehus, hvis der gives tilladelser. Målet er at åbne 22 soveværelser med restaurant, pool og spa med 14 mindre hytter til VIP -klienter.

Det anslås, at Moutai købte Chateau Loudenne af Lafragette -familien for omkring 20 millioner euro. De planlægger nu at investere yderligere 5 millioner euro i opgradering af produktionsfaciliteterne og bygning af en ny vingård plus 2 millioner euro i vinturismefaciliteter.

- Følg os på Weibo @Decanter 醇 鉴 og Facebook for de seneste nyheder og opdateringer -

Alle rettigheder forbeholdes af Future plc. Ingen del af denne publikation må gengives, distribueres eller transmitteres i nogen form eller på nogen måde uden forudgående skriftlig tilladelse fra Decanter.


Chateau Loudennes nye kinesiske ejere planlægger et luksushotel

Moutai-gruppen, ejere af Chateau Loudenne i Saint-Yzans-de-Medoc siden april 2013, planlægger at åbne et luksushotel på ejendommen.

Zhong Huaili, præsident for Chateau Loudenne, brugte to år på at kigge på over 30 godser, inden han besluttede sig for købet af Loudenne, og håber nu at åbne det for kinesiske besøgende.

»Vi planlægger at sælge omkring 50% af produktionen i Kina, mens resten er tilbage på traditionelle markeder,« sagde Huaili til Decanter.com under en aften på slottet under Vinexpo.

»Vi har planlagt fjernsynsreklame, og er allerede kendt for vores Moutai -drink. Vi forventer at modtage et stort antal kinesiske turister i fremtiden samt gøre dette til en belønningsdestination for vores personale tilbage i Kina. Dette skal være vores udstillingsvindue i Europa. ’

Gruppen har 30 vin- og spiritusbutikker i hele Kina og planlægger at åbne 100 inden udgangen af ​​2013. Virksomheden, der er baseret i Guizhou -provinsen og har en omsætning på 4,4 mia. Euro, ejer også vinmarker i Changli, Hebei -provinsen, og er en betydelig producent af kinesiske alkoholer såsom baijiu.

Chateua Loudenne er det første vingårdskøb uden for Kina, i modsætning til rapporter om, at det tidligere havde købt en Fronsac -ejendom.

Yang Yajie, administrationsdirektør, sagde, at gruppen nu planlægger at importere vine fra ikke kun Frankrig, men Italien, Canada, Chile og Californien, med mulighed for at købe vinmarker i andre regioner, ikke kun Bordeaux.

»Lige nu koncentrerer vi os om at etablere en succesrig base i Chateau Loudenne. Måske når vi har mere erfaring her, ville vi overveje at købe andre godser. Men vi sigter også mod at importere Moutai til Frankrig og andre lande uden for Kina.

Chateau Loudenne vil nu have et team på 10 kinesiske salgs- og turisme -medarbejdere ud over det franske personale, der fortsat vil stå for vinfremstillingen.

En ny turistchef, Sui Zhenglai, vil føre tilsyn med udviklingen af ​​et luksushotel, der erstatter det eksisterende gæstehus, hvis der gives tilladelser. Målet er at åbne 22 soveværelser med restaurant, pool og spa med 14 mindre hytter til VIP -klienter.

Det anslås, at Moutai købte Chateau Loudenne af Lafragette -familien for omkring 20 millioner euro. De planlægger nu at investere yderligere 5 millioner euro i opgradering af produktionsfaciliteterne og bygning af en ny vingård plus 2 millioner euro i vinturismefaciliteter.

- Følg os på Weibo @Decanter 醇 鉴 og Facebook for de seneste nyheder og opdateringer -

Alle rettigheder forbeholdes af Future plc. Ingen del af denne publikation må gengives, distribueres eller transmitteres i nogen form eller på nogen måde uden forudgående skriftlig tilladelse fra Decanter.


Chateau Loudennes nye kinesiske ejere planlægger luksushotel

Moutai-gruppen, ejere af Chateau Loudenne i Saint-Yzans-de-Medoc siden april 2013, planlægger at åbne et luksushotel på ejendommen.

Zhong Huaili, præsident for Chateau Loudenne, brugte to år på at kigge på over 30 godser, inden han besluttede sig for købet af Loudenne, og håber nu at åbne det for kinesiske besøgende.

»Vi planlægger at sælge omkring 50% af produktionen i Kina, mens resten er tilbage på traditionelle markeder,« sagde Huaili til Decanter.com under en aften på slottet under Vinexpo.

»Vi har planlagt fjernsynsreklame, og er allerede kendt for vores Moutai -drink. Vi forventer at modtage et stort antal kinesiske turister i fremtiden samt gøre dette til en belønningsdestination for vores personale tilbage i Kina. Dette skal være vores udstillingsvindue i Europa. ’

Gruppen har 30 vin- og spiritusbutikker i hele Kina og planlægger at åbne 100 inden udgangen af ​​2013. Virksomheden, der er baseret i Guizhou -provinsen og har en omsætning på 4,4 mia. Euro, ejer også vinmarker i Changli, Hebei -provinsen, og er en betydelig producent af kinesiske alkoholer såsom baijiu.

Chateua Loudenne er sit første vingårdskøb uden for Kina, i modsætning til rapporter om, at det tidligere havde købt en Fronsac -ejendom.

Yang Yajie, administrationsdirektør, sagde, at gruppen nu planlægger at importere vine fra ikke kun Frankrig, men Italien, Canada, Chile og Californien, med mulighed for at købe vinmarker i andre regioner, ikke kun Bordeaux.

»Lige nu koncentrerer vi os om at etablere en succesrig base i Chateau Loudenne. Måske når vi har mere erfaring her, ville vi overveje at købe andre godser. Men vi sigter også mod at importere Moutai til Frankrig og andre lande uden for Kina.

Chateau Loudenne vil nu have et team på 10 kinesiske salgs- og turisme -medarbejdere ud over det franske personale, der fortsat vil stå for vinfremstillingen.

En ny turistchef, Sui Zhenglai, vil føre tilsyn med udviklingen af ​​et luksushotel, der erstatter det eksisterende gæstehus, hvis der gives tilladelser. Målet er at åbne 22 soveværelser med restaurant, pool og spa med 14 mindre hytter til VIP -klienter.

Det anslås, at Moutai købte Chateau Loudenne af Lafragette -familien for omkring 20 millioner euro. De planlægger nu at investere yderligere 5 millioner euro i opgradering af produktionsfaciliteterne og bygning af en ny vingård plus 2 millioner euro i vinturismefaciliteter.

- Følg os på Weibo @Decanter 醇 鉴 og Facebook for de seneste nyheder og opdateringer -

Alle rettigheder forbeholdes af Future plc. Ingen del af denne publikation må gengives, distribueres eller transmitteres i nogen form eller på nogen måde uden forudgående skriftlig tilladelse fra Decanter.


Chateau Loudennes nye kinesiske ejere planlægger luksushotel

Moutai-gruppen, ejere af Chateau Loudenne i Saint-Yzans-de-Medoc siden april 2013, planlægger at åbne et luksushotel på ejendommen.

Zhong Huaili, præsident for Chateau Loudenne, brugte to år på at kigge på over 30 godser, inden han besluttede sig for købet af Loudenne, og håber nu at åbne det for kinesiske besøgende.

»Vi planlægger at sælge omkring 50% af produktionen i Kina, mens resten er tilbage på traditionelle markeder,« sagde Huaili til Decanter.com under en aften på slottet under Vinexpo.

»Vi har planlagt fjernsynsreklame, og er allerede kendt for vores Moutai -drink. Vi forventer at modtage et stort antal kinesiske turister i fremtiden samt gøre dette til en belønningsdestination for vores personale tilbage i Kina. Dette skal være vores udstillingsvindue i Europa. ’

Gruppen har 30 vin- og spiritusbutikker i hele Kina og planlægger at åbne 100 inden udgangen af ​​2013. Virksomheden, der er baseret i Guizhou -provinsen og har en omsætning på 4,4 mia. Euro, ejer også vinmarker i Changli, Hebei -provinsen, og er en betydelig producent af kinesiske alkoholer såsom baijiu.

Chateua Loudenne er sit første vingårdskøb uden for Kina, i modsætning til rapporter om, at det tidligere havde købt en Fronsac -ejendom.

Yang Yajie, administrationsdirektør, sagde, at gruppen nu planlægger at importere vine fra ikke kun Frankrig, men Italien, Canada, Chile og Californien, med mulighed for at købe vinmarker i andre regioner, ikke kun Bordeaux.

»Lige nu koncentrerer vi os om at etablere en succesrig base i Chateau Loudenne. Måske når vi har mere erfaring her, ville vi overveje at købe andre godser. Men vi sigter også mod at importere Moutai til Frankrig og andre lande uden for Kina.

Chateau Loudenne vil nu have et team på 10 kinesiske salgs- og turisme -medarbejdere ud over det franske personale, der fortsat vil stå for vinfremstillingen.

En ny turistchef, Sui Zhenglai, vil føre tilsyn med udviklingen af ​​et luksushotel, der erstatter det eksisterende gæstehus, hvis der gives tilladelser. Målet er at åbne 22 soveværelser med restaurant, pool og spa med 14 mindre hytter til VIP -klienter.

Det anslås, at Moutai købte Chateau Loudenne af Lafragette -familien for omkring 20 millioner euro. De planlægger nu at investere yderligere 5 millioner euro i opgradering af produktionsfaciliteterne og bygning af en ny vingård plus 2 millioner euro i vinturismefaciliteter.

- Følg os på Weibo @Decanter 醇 鉴 og Facebook for de seneste nyheder og opdateringer -

Alle rettigheder forbeholdes af Future plc. Ingen del af denne publikation må gengives, distribueres eller transmitteres i nogen form eller på nogen måde uden forudgående skriftlig tilladelse fra Decanter.


Chateau Loudennes nye kinesiske ejere planlægger luksushotel

Moutai-gruppen, ejere af Chateau Loudenne i Saint-Yzans-de-Medoc siden april 2013, planlægger at åbne et luksushotel på ejendommen.

Zhong Huaili, præsident for Chateau Loudenne, brugte to år på at kigge på over 30 godser, inden han besluttede sig for købet af Loudenne, og håber nu at åbne det for kinesiske besøgende.

»Vi planlægger at sælge omkring 50% af produktionen i Kina, mens resten er tilbage på traditionelle markeder,« sagde Huaili til Decanter.com under en aften på slottet under Vinexpo.

»Vi har planlagt fjernsynsreklame, og er allerede kendt for vores Moutai -drink. Vi forventer at modtage et stort antal kinesiske turister i fremtiden samt gøre dette til en belønningsdestination for vores personale tilbage i Kina. Dette skal være vores udstillingsvindue i Europa. ’

Gruppen har 30 vin- og spiritusbutikker i hele Kina og planlægger at åbne 100 inden udgangen af ​​2013. Virksomheden, der er baseret i Guizhou -provinsen og har en omsætning på € 4,4 milliarder, ejer også vinmarker i Changli, Hebei -provinsen, og er en betydelig producent af kinesiske alkoholer såsom baijiu.

Chateua Loudenne er sit første vingårdskøb uden for Kina, i modsætning til rapporter om, at det tidligere havde købt en Fronsac -ejendom.

Yang Yajie, administrationsdirektør, sagde, at gruppen nu planlægger at importere vine fra ikke kun Frankrig, men Italien, Canada, Chile og Californien, med mulighed for at købe vinmarker i andre regioner, ikke kun Bordeaux.

»Lige nu koncentrerer vi os om at etablere en succesrig base i Chateau Loudenne. Måske når vi har mere erfaring her, ville vi overveje at købe andre godser. Men vi sigter også mod at importere Moutai til Frankrig og andre lande uden for Kina.

Chateau Loudenne vil nu have et team på 10 kinesiske salgs- og turisme -medarbejdere ud over det franske personale, der fortsat vil stå for vinfremstillingen.

En ny turistchef, Sui Zhenglai, vil føre tilsyn med udviklingen af ​​et luksushotel, der erstatter det eksisterende gæstehus, hvis der gives tilladelser. Målet er at åbne 22 soveværelser med restaurant, pool og spa med 14 mindre hytter til VIP -klienter.

Det anslås, at Moutai købte Chateau Loudenne af Lafragette -familien for omkring 20 millioner euro. De planlægger nu at investere yderligere 5 millioner euro i opgradering af produktionsfaciliteterne og bygning af en ny vingård plus 2 millioner euro i vinturismefaciliteter.

- Følg os på Weibo @Decanter 醇 鉴 og Facebook for de seneste nyheder og opdateringer -

Alle rettigheder forbeholdes af Future plc. Ingen del af denne publikation må gengives, distribueres eller transmitteres i nogen form eller på nogen måde uden forudgående skriftlig tilladelse fra Decanter.


Chateau Loudennes nye kinesiske ejere planlægger luksushotel

Moutai-gruppen, ejere af Chateau Loudenne i Saint-Yzans-de-Medoc siden april 2013, planlægger at åbne et luksushotel på ejendommen.

Zhong Huaili, præsident for Chateau Loudenne, brugte to år på at kigge på over 30 godser, inden han besluttede sig for købet af Loudenne, og håber nu at åbne det for kinesiske besøgende.

»Vi planlægger at sælge omkring 50% af produktionen i Kina, mens resten er tilbage på traditionelle markeder,« sagde Huaili til Decanter.com under en aften på slottet under Vinexpo.

»Vi har planlagt fjernsynsreklame, og er allerede kendt for vores Moutai -drink. Vi forventer at modtage et stort antal kinesiske turister i fremtiden samt gøre dette til en belønningsdestination for vores personale tilbage i Kina. Dette skal være vores udstillingsvindue i Europa. ’

Gruppen har 30 vin- og spiritusbutikker i hele Kina og planlægger at åbne 100 inden udgangen af ​​2013. Virksomheden, der er baseret i Guizhou -provinsen og har en omsætning på € 4,4 milliarder, ejer også vinmarker i Changli, Hebei -provinsen, og er en betydelig producent af kinesiske alkoholer såsom baijiu.

Chateua Loudenne er sit første vingårdskøb uden for Kina, i modsætning til rapporter om, at det tidligere havde købt en Fronsac -ejendom.

Yang Yajie, administrationsdirektør, sagde, at gruppen nu planlægger at importere vine fra ikke kun Frankrig, men Italien, Canada, Chile og Californien, med mulighed for at købe vinmarker i andre regioner, ikke kun Bordeaux.

»Lige nu koncentrerer vi os om at etablere en succesrig base i Chateau Loudenne. Måske når vi har mere erfaring her, ville vi overveje at købe andre godser. Men vi sigter også mod at importere Moutai til Frankrig og andre lande uden for Kina.

Chateau Loudenne vil nu have et team på 10 kinesiske salgs- og turisme -medarbejdere ud over det franske personale, der fortsat vil stå for vinfremstillingen.

En ny turistchef, Sui Zhenglai, vil føre tilsyn med udviklingen af ​​et luksushotel, der erstatter det eksisterende gæstehus, hvis der gives tilladelser. Målet er at åbne 22 soveværelser med restaurant, pool og spa med 14 mindre hytter til VIP -klienter.

Det anslås, at Moutai købte Chateau Loudenne af Lafragette -familien for omkring 20 millioner euro. De planlægger nu at investere yderligere 5 millioner euro i opgradering af produktionsfaciliteterne og bygning af en ny vingård plus 2 millioner euro i vinturismefaciliteter.

- Følg os på Weibo @Decanter 醇 鉴 og Facebook for de seneste nyheder og opdateringer -

Alle rettigheder forbeholdes af Future plc. Ingen del af denne publikation må gengives, distribueres eller transmitteres i nogen form eller på nogen måde uden forudgående skriftlig tilladelse fra Decanter.


Chateau Loudennes nye kinesiske ejere planlægger et luksushotel

Moutai-gruppen, ejere af Chateau Loudenne i Saint-Yzans-de-Medoc siden april 2013, planlægger at åbne et luksushotel på ejendommen.

Zhong Huaili, præsident for Chateau Loudenne, brugte to år på at kigge på over 30 godser, inden han besluttede sig for købet af Loudenne, og håber nu at åbne det for kinesiske besøgende.

»Vi planlægger at sælge omkring 50% af produktionen i Kina, mens resten er tilbage på traditionelle markeder,« sagde Huaili til Decanter.com under en aften på slottet under Vinexpo.

»Vi har planlagt fjernsynsreklame, og er allerede kendt for vores Moutai -drink. Vi forventer at modtage et stort antal kinesiske turister i fremtiden samt gøre dette til en belønningsdestination for vores personale tilbage i Kina. Dette skal være vores udstillingsvindue i Europa. ’

Gruppen har 30 vin- og spiritusbutikker i hele Kina og planlægger at åbne 100 inden udgangen af ​​2013. Virksomheden, der er baseret i Guizhou -provinsen og har en omsætning på € 4,4 milliarder, ejer også vinmarker i Changli, Hebei -provinsen, og er en betydelig producent af kinesiske alkoholer såsom baijiu.

Chateua Loudenne er det første vingårdskøb uden for Kina, i modsætning til rapporter om, at det tidligere havde købt en Fronsac -ejendom.

Yang Yajie, administrationsdirektør, sagde, at gruppen nu planlægger at importere vine fra ikke kun Frankrig, men Italien, Canada, Chile og Californien, med mulighed for at købe vinmarker i andre regioner, ikke kun Bordeaux.

»Lige nu koncentrerer vi os om at etablere en succesrig base i Chateau Loudenne. Måske når vi har mere erfaring her, ville vi overveje at købe andre godser. Men vi sigter også mod at importere Moutai til Frankrig og andre lande uden for Kina.

Chateau Loudenne vil nu have et team på 10 kinesiske salgs- og turisme -medarbejdere ud over det franske personale, der fortsat vil stå for vinfremstillingen.

En ny turistchef, Sui Zhenglai, vil føre tilsyn med udviklingen af ​​et luksushotel, der erstatter det eksisterende gæstehus, hvis der gives tilladelser. Målet er at åbne 22 soveværelser med restaurant, pool og spa med 14 mindre hytter til VIP -klienter.

Det anslås, at Moutai købte Chateau Loudenne af Lafragette -familien for omkring 20 millioner euro. De planlægger nu at investere yderligere 5 millioner euro i opgradering af produktionsfaciliteterne og bygning af en ny vingård plus 2 millioner euro i vinturismefaciliteter.

- Følg os på Weibo @Decanter 醇 鉴 og Facebook for de seneste nyheder og opdateringer -

Alle rettigheder forbeholdes af Future plc. Ingen del af denne publikation må gengives, distribueres eller transmitteres i nogen form eller på nogen måde uden forudgående skriftlig tilladelse fra Decanter.


Chateau Loudennes nye kinesiske ejere planlægger et luksushotel

Moutai-gruppen, ejere af Chateau Loudenne i Saint-Yzans-de-Medoc siden april 2013, planlægger at åbne et luksushotel på ejendommen.

Zhong Huaili, præsident for Chateau Loudenne, brugte to år på at kigge på over 30 godser, inden han besluttede sig for købet af Loudenne, og håber nu at åbne det for kinesiske besøgende.

»Vi planlægger at sælge omkring 50% af produktionen i Kina, mens resten er tilbage på traditionelle markeder,« sagde Huaili til Decanter.com under en aften på slottet under Vinexpo.

»Vi har planlagt fjernsynsreklame, og er allerede kendt for vores Moutai -drink. Vi forventer at modtage et stort antal kinesiske turister i fremtiden samt gøre dette til en belønningsdestination for vores personale tilbage i Kina. Dette skal være vores udstillingsvindue i Europa. ’

Gruppen har 30 vin- og spiritusbutikker i hele Kina og planlægger at åbne 100 inden udgangen af ​​2013. Virksomheden, der er baseret i Guizhou -provinsen og har en omsætning på € 4,4 milliarder, ejer også vinmarker i Changli, Hebei -provinsen, og er en betydelig producent af kinesiske alkoholer såsom baijiu.

Chateua Loudenne er det første vingårdskøb uden for Kina, i modsætning til rapporter om, at det tidligere havde købt en Fronsac -ejendom.

Yang Yajie, administrationsdirektør, sagde, at gruppen nu planlægger at importere vine fra ikke kun Frankrig, men Italien, Canada, Chile og Californien, med mulighed for at købe vinmarker i andre regioner, ikke kun Bordeaux.

»Lige nu koncentrerer vi os om at etablere en succesrig base i Chateau Loudenne. Måske når vi har mere erfaring her, ville vi overveje at købe andre godser. Men vi sigter også mod at importere Moutai til Frankrig og andre lande uden for Kina.

Chateau Loudenne vil nu have et team på 10 kinesiske salgs- og turisme -medarbejdere ud over det franske personale, der fortsat vil stå for vinfremstillingen.

En ny turistchef, Sui Zhenglai, vil føre tilsyn med udviklingen af ​​et luksushotel, der erstatter det eksisterende gæstehus, hvis der gives tilladelser. Målet er at åbne 22 soveværelser med restaurant, pool og spa med 14 mindre hytter til VIP -klienter.

Det anslås, at Moutai købte Chateau Loudenne af Lafragette -familien for omkring 20 millioner euro. De planlægger nu at investere yderligere 5 millioner euro i opgradering af produktionsfaciliteterne og bygning af en ny vingård plus 2 millioner euro i vinturismefaciliteter.

- Følg os på Weibo @Decanter 醇 鉴 og Facebook for de seneste nyheder og opdateringer -

Alle rettigheder forbeholdes af Future plc. Ingen del af denne publikation må gengives, distribueres eller transmitteres i nogen form eller på nogen måde uden forudgående skriftlig tilladelse fra Decanter.


Se videoen: Талибанците го окупираа аеродромот во Кабул (Juni 2022).


Kommentarer:

  1. Kigalrajas

    Det er bare en fantastisk tænkning

  2. Melechan

    Jeg tror, ​​de har forkert. Skriv til mig i PM.

  3. Dave

    Helt enig med dig. Fremragende idé, fastholder jeg.

  4. Rans

    Blog in reader unambiguously

  5. Andraemon

    I den er der noget. Jeg takker klart for informationen.



Skriv en besked