Nye opskrifter

Chipotle tilbyder gratis entré i Super Bowl Promotion

Chipotle tilbyder gratis entré i Super Bowl Promotion


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Køb 6 burritoer på Super Bowl søndag, få 1 gratis

Chipotle, kæden mest kendt for sine kæmpestore burritoer, tilbyder i år en kvalitetspromovering, der kan give dig en gratis entré.

Her er handlen: Hvis du køber seks eller flere burritoer på Super Bowl -søndag og kommer tilbage med din kvittering inden den 28. februar, har du ret til en gratis burrito, burritoskål, salat eller bestilling af tacos, i henhold til Brand Eating.

Dette er det samme som den kampagne, de løb sidste år, hvilket tilsyneladende fungerede godt. Super Bowl Sunday er en dag hvert år, hvor hver fastfoodkæde fisker efter stort salg, hovedsageligt på grund af det faktum, at folk har en tendens til at have masser af venner og ikke er særlig bekymrede for kalorieindtag (eller alkohol).

Hvis du bemærkede, at promo-billedet siger, "" Den super store internationalt fjernsynede professionelle fodboldskålspilsfest i en kasse, "ja, det er bare deres tunge-i-kind reaktion på ikke at få lov til at bruge udtrykket" Super Bowl "pga. licensproblemer.

Uanset hvad: Køb seks burritoer på Super Bowl -søndag, kom tilbage inden udgangen af ​​måneden, og få en gratis.


Restauranter gør klar til Super Bowl

Med millioner af amerikanere, der forventer at bruge deres søndag på at sidde foran fjernsynet, forventes restaurantkæder, der leverer, at gøre hurtige forretninger.

Og det er ikke kun de kæder, du normalt ville knytte til Super Bowl, men andre, der har brugt meget af det sidste år eller to på at bygge leveringsvirksomheder for at få fat i kunder, der helst ikke vil forlade huset.

Chipotle Mexican Grill, den Denver-baserede burritokæde, der er ivrige efter at generere salg efter en brutal to-årig strækning, tilbyder gratis levering i 40 større storbyområder via postkammerater i weekenden.

"Vi ved, at en stor del af landet kommer til at blive klar til spilledagen i denne weekend, og vi vil gerne hjælpe med at brænde den energi," sagde Curt Garner, Chipotles chef for digital- og informationsofficerer, i en erklæring.

National Retail Federation anslår, at 45 millioner mennesker vil være vært for Super Bowl -fester på søndag - og mange af disse fester vil uden tvivl have mad, der vil blive bestilt fra landets restauranter.

Restaurantkæder har brugt titusinder af dollars på at bygge online-bestilling og mobilapps, mens de arbejdede med hurtigt voksende tredjeparts leveringstjenester for at øge deres bekvemmelighed og drage fordel af en forbruger, der i stigende grad får afhentning.

Søndagens kamp vil sætte mange af disse bestræbelser på prøve.

Online -bestillingsfirmaet orderTalk siger, at onlineordrer hos mange virksomheder vil stige betydeligt i løbet af spillet.

Det gælder især for cateringordrer, hvor transaktioner vil stige 400%, sagde virksomheden. Pizza -kædernes online -ordrer stiger i mellemtiden med 21% i løbet af spillet. Men sandwichkædernes onlineordrer stiger kun 3%.

For hele den ekstra leveringskapacitet vil forbrugerne stadig bestille meget af de samme produkter, som de har i de foregående år.

Ifølge Grubhub er 14 af de 15 bedste varer, der ser de største stigninger i ordren på Super Bowl Sunday, varianter af pizza eller kyllingevinger. (Den, der ikke mærkeligt nok er æg og corned beef hash.)

National Chicken Council forventer i mellemtiden, at amerikanerne bestiller 1,3 milliarder kyllingevinger under Super Bowl -søndag. Det er 1,5 procent større end 2017, ifølge rådet.

Buffalo Wild Wings solgte 13,5 millioner vinger på Super Bowl søndag sidste år, og dagen er en af ​​kædens største til takeaway i løbet af året. Den Minneapolis-baserede kæde har foretaget en større afhentningsvirksomhed i de seneste år, og sådanne salg, som inkluderer levering, tegner sig nu for 19% af salget.

Kæden tilbyder kunder, der bestiller $ 50 eller mere i takeaway i Minneapolis og Chicago -steder, gratis mozzarella -pinde, chili queso -dip, ristede hvidløgssvampe, street -tacos eller stegte pickles, oplyser virksomheden.

Domino's Pizza forventer at sælge 13 millioner pizzaskiver og 4 millioner kyllingevinger denne søndag. Det er 30% flere pizzaskiver, end den sælger i løbet af en typisk søndag.

Super Bowl Sunday er en af ​​de fem største leveringsdage på året for Ann Arbor, Mich.,-baserede kæde. Selskabet siger, at dets chauffører vil svare til cirka 4.000 rundrejser fra Philadelphia til Boston, en stigning på 23% i forhold til en typisk søndag.

Domino's sagde også, at det vil sælge flere pizzaer i byen på det hold, der vinder spillet. Philadelphia Eagles spiller New England Patriots i Super Bowl.

Nogle restaurantkæder bruger spillet som en mulighed for at opbygge medlemskab i loyalitetsprogrammer.

Pizza Hut tilbyder for eksempel gratis pizzaer til medlemmer af sit loyalitetsprogram, hvis et af holdene slår rekorden for den hurtigste touchdown i Super Bowl -historien. Devin Hester scorede et touchdown på 14 sekunder for Chicago Bears i Super Bowl 2007 mod Indianapolis Colts.

Pizza Hut vil indsætte to gratis, mellemstore to-topping pizzaer på sine Hut Rewards-medlemmers konti, der kan indløses mellem 8. februar og 11. februar, hvis rekorden er slået. Spillere har scoret på mindre end 14 sekunder 15 gange siden 2011.

Mange andre restaurantkæder bruger dog ganske enkelt spillet til at få opmærksomhed på nye produkter.

San Diego-baserede Jack in the Box opfordrer for eksempel kunderne til at følge med i et "all-out foodie-slagsmål" mellem sin maskot, Jack Box og livsstils- og kulinariske ekspert Martha Stewart.

Deres kamp vil spille ud på sociale medier med hashtagget #JackvsMartha. Jack in the Box ønsker at promovere sin Food Truck Series -serie af sandwich, dens Asian Fried Chicken, Prime Rib Cheesesteak og Pork Belly BLT.

Men ingen steder er forberedelsen til Super Bowl mere intens, end den er i Minnesota, hvor spillet afholdes.

Karen Schmitz, der ejer et Wayback Burgers -sted i forstaden St. Paul, siger, at hun er klar. Hun bestilte tre gange så meget mad og forsyninger end normalt og forventede weekendmængder. Og hun har medarbejdere på vagt.

"Vi blev vanvittige med at bestille mad og sørge for, at vi har masser af mennesker om bord og backup på vagt," sagde Schmitz. "Vi er bemandet, vi er mætte, og vi er klar til at gå."


Friterede kyllingevinger i buffalo-stil

Gør: 20 vinger / Tilberedningstid: 15 minutter / Total tid: 1 time

Se kokkens note for bagning af vingerne. Denne opskrift kan fordobles.

Rapsolie til stegning
2 pund (ca. 20) kyllingevingdele (tromler og flad portion)
1 kop mel til alle formål
1 tsk chilipulver
1/2 tsk sort peber
1 tsk favorit krydderiblanding til alle formål
1/2 kop favorit rød hot peber sauce eller mere efter smag
2 spsk smeltet smør
1 fed hvidløg, hakket eller presset
1 spsk honning eller ahornsirup

Selleri, gulerodspinde og blåost eller ranchdressing, valgfri (til servering)

Opvarm olie i en frituregryde eller dyb gryde til 375 grader. Dup vingerne tørre med køkkenrulle og sæt dem til side. I en skål blandes mel, chilipulver, sort peber og krydderiblanding. Arbejd i partier, mudre vingerne i melblandingen og ryst det overskydende af.

Steg vingerne i cirka 12 minutter, eller indtil de er gennemstegt. Fjern dem fra den varme olie og afdryp dem på køkkenrulle.

Mens vingerne koger, piskes den varme pebersauce, smeltet smør, hvidløg og honning i en stor skål sammen. Tilsæt de stegte vinger til saucen og rør til jakken jævnt. Lad dem sidde i saucen i cirka 5 minutter inden servering. Server eventuelt med ekstra varm rød peber sauce.

Cooks note: For at bage vingerne skal du tørre dem og springe det krydrede mel over. Krydr dem som ønsket med en krydderiblanding til alle formål eller en krydderblanding i Buffalo-vingestil. Forvarm ovnen til 400 grader. Læg vingerne på en bageplade og bag dem, drej dem halvvejs i bagningen, cirka 50 minutter til 1 time eller indtil de er gennemstegte. Drys med rød pebersovs som ovenfor.

Fra og testet af Susan Selasky til Free Press Test Kitchen.
Analyse pr. Fløj.
121 kalorier (62% fra fedt), 8 gram fed (2 gram sad. fed), 6 gram kulhydrater, 5 gram protein, 184 mg. natrium, 18 mg. kolesterol, 5 mg. kalk, 0 gram fiber


Streamingtjenester viser de samme Super Bowl -reklamer som almindeligt tv

Antallet af mennesker, der ser Super Bowl på en streamingtjeneste, er vokset hurtigt i de seneste år, ifølge nScreenMedia, nåede 7,4 millioner i 2020. Det er gode nyheder for folk, der ønsker at se det store spil (og Cheetos -reklamer) søndag den 7. februar, men som har klippet snoren med deres kabeludbyder.

Streamere kan se spillet gratis på cbssports.com og på CBS Sports -appen. Men vi ville være sikre: Kan vi se spillet på disse platforme, hvis vi ikke har kabel, og vil vi kunne se alle de samme reklamer, der vises på almindeligt tv? Svarene er heldigvis "ja" og "ja".

Her er en erklæring Moset modtaget fra CBS Interactive: "Spillet streames gratis på CBSSports.com og CBS Sports -appen til tilsluttede tv og mobile enheder (ingen godkendelse kræves). De nationale annoncer vises på de samme steder i livestream som udsendelsen. "

Ud over CBS -platformene (CBS All Access inkluderet) kan du se Super Bowl LV på andre digitale streamere, angivet af Android Central: Hulu Live TV, fuboTV, Sling TV, AT & ampT TV Now og YouTube TV. Disse tjenester opkræver et gebyr, men nogle tilbyder gratis forsøg. Hvis du tilmeldte dig i dag, kunne du se Super Bowl gratis denne søndag og komme ud, før den første betaling starter.


Super Bowl pizza tilbud

Blaze Pizza: Til og med søndag har Blaze "Big Game" festpakketilbud, der udelukkende er tilgængelige for afhentningsordrer placeret online og i kædens app.

Cicis: Til og med søndag får du tre, store pizzaer med en topping for $ 5 hver med udførelsesordrer med en kupon tilgængelig på www.cicis.com.

Cumberland Farms: I denne weekend får du $ 2 i rabat på en ost- eller pepperoni -pizza med en tekstkupon. Eksisterende medlemmer af dagligvarekædekædenes tekstdatabase får kuponen automatisk, men for at tilmelde dig tekst GAMEDAY til 64827 fra og med lørdag. Tilbuddet kan kun indløses i nye eller nyligt ombyggede butikker, der sælger pizza.

DiGiorno: Hvis spillets score er 3-14 på et hvilket som helst tidspunkt, siger pizzamærket, at det vil give op til 1.500 gratis pizza kuponer fra sin Twitter-konto. Hvis scoren kommer op, skal du kigge efter en tweet og registrere dig for en kupon, der kan indløses på Pi Day, som er den 14. marts.

Domino's: Med mix -and -match -specialet kan du vælge to menupunkter for $ 5,99 hver. Varerne omfatter mellemstore to-topping pizzaer, specialkylling, otte-delt kyllingevinger eller udbenede vinger, fyldte osteagtige brød, brødvridninger, sandwich, pasta, salater eller marmoreret kage-brownie.

Giordano's Pizza: Bestil online søndag og få en 25% rabatkupon for at indløse 17.-29. Februar.

Hungry Howie's: Få en stor topping pizza til $ 7 søndag, når du køber tre pizzaer. Pizzaer skal købes i trin på tre for at få rabat på udførelse af ordrer på deltagende steder.

Mountain Mike's Pizza: Få $ 8 rabat på to store pizzaer med kampagnekode 429659.

Papa Gino's: Til og med søndag får du 25% rabat på online pizzaordrer med kode 7827.

Papa Johns: Hvis du tilmelder dig Papa Rewards, får du dobbeltpoint på dit første køb til og med søndag.

Pizza Inn: På søndag får du to mellemstore pizzaer med to topping og 10 vinger med ben til 27,99 $.


Super Bowl -annoncer sigter mod at trøste og forbinde

NEW YORK (AP) - Super Bowl -annoncer giver hvert år et øjebliksbillede af den amerikanske psyke. Og i år er det en doozy.

Efter et år med pandemisk frygt og isolation, et omtumlet valg, der blev afgrænset af et optøjer i Capitol og periodisk usikkerhed om, hvorvidt der overhovedet ville være en Super Bowl, skal marketingfolk træde forsigtigt. Det ideelle: promover deres mærker for et træt publikum, der leder efter komfort og eskapisme uden at krydse grænser, der kan udløse seere.

Så Will Ferrell går sammen med GM - og Awkwafina og Kenan Thompson - på en galning langrendstræk for at promovere elektriske køretøjer. Amazon legetøj med seksuel fornemmelse, når en kvinde er distraheret af sin nye Alexa -assistent, der ligner skuespilleren Michael B. Jordan. Og Anheuser-Busch tilbyder et håbefuldt blik mod en tid, hvor vi kan sige "lad os få en øl" til venner og kolleger igen.

"Komfort er nøglen," sagde marketingprofessor Villanova University Charles Taylor. "At være kantet kommer til at få opmærksomhed, men det risikerer at komme ud af komfortzonen ad gangen, hvor folk er blevet samlet i deres hjem, og den økonomiske tid er hård for mange."

Præmien til dem, der får balancen rigtigt? Chancen for at bryde ind i psyken og (virtuel) vandkøler snakker om anslået 100 millioner seere, der vil se CBS -udsendelsen af ​​Super Bowl LV på søndag.

Med store navne som f.eks. Coke, Hyundai og Kia, der klarer sig i år, skynder nyankomne sig. Årets Super Bowl vil fremvise mere end 20 første gangs annoncører-mere end det dobbelte af de 8 fra sidste år, hvis du ekskluderer kampagneannoncer, ifølge til en sammenlægning af forskningsfirmaet iSpot. Mange skyller med kontanter takket være ændrede forbrugervaner under pandemien.

Det er en klokke, når et mærke har råd til de anslåede indgangsomkostninger på 5,5 millioner dollars til et sted på 30 sekunder under Super Bowl. Årets klasse inkluderer de virksomheder, der bragte os vores mad, lod os handle online og hjalp os med at arbejde hjemmefra. Blandt dem er leveringstjenester DoorDash og Uber Eats, jobstedet Faktisk bilsiden Vroom, den nyligt investeringsapp Robinhood, der for nylig blev overskueligt, og computertilbehørsselskabet Logitech.

De fleste tager velprøvede annoncer. DoorDash får Sesam Street -karakterer til at få en dosis nostalgi. Logitech går berømthedsruten med en påtegning fra hiphop -artisten Little Nas X, der har til hensigt at understrege, at dets produkter som tastaturer og mus hjælper kunstnere og producenter med at "trodse logik."

Og i hvad der helt sikkert er det første i Super Bowl-historien, udgør en annonce for Inspiration4, en SpaceX-understøttet all-civil rumlancering, en chance for seerne at deltage i missionen. Hilsen af ​​betalingsbehandleren Shift4 Payments, hvis administrerende direktør, Jared Isaacman, vil lede denne mission.

Nogle marketingfolk tog sigte på de ændrede vaner og måder, vi lever under pandemien. Tides annonce viser en dreng, der ikke vil vaske en ren sweatshirt med ansigtet på "Seinfeld" -stjernen Jason Alexander på. Men da sweatshirts samler affald og hundeslev, begynder Alexanders ansigt at grine, og det bliver kun til, når Tide redder dagen.

Ved at foreslå, at du måske har det samme tøj mere på og vasker det mindre, opfordrer annoncen til mere brug af vaskemiddel, siger Kim Whitler, marketingprofessor ved University of Virginia. "De ville ikke have vist denne annonce, hvis der ikke var sket COVID," sagde hun

Amazon ved i mellemtiden, at folk, der sidder fast hele året, måske fantaserer om noget nyt. Så en kvindes nye Amazon Alexa tager stemme - og krop - til skuespilleren Michael B. Johnson til ængstelse for hendes ulykkelige mand.

I mellemtiden viser en Cheetos -annonce ægtepar Mila Kunis og Ashton Kutcher i virkeligheden, der kæmper om en pose Cheetos Crunch Pop Mix - i stil med Shaggys "It Wasn't Me", der viser de flossede nerver hos et par, der har siddet fast inde for langt.

"Det er det, der sker, når du lukker Mila og jeg i et hus sammen i et år," tweetede Kutcher om annoncen.

I skarp kontrast til sidste års Super Bowl, der indeholdt kampagneannoncer fra både Donald Trump og Michael Bloomberg, er politik ude af syne i år. Med, det vil sige den mulige undtagelse fra online gig -markedspladsen Fiverr, der har drillet med, at dens annonce involverer Four Seasons Total Landscaping.

Også MIA er alle annoncer, der refererer til Black Lives Matter -bevægelsen, som ansporede til store protester landet over sidste sommer. Annoncører kan stadig blive klogere fra en katastrofal Pepsi -annonce fra 2017, hvor Kendall Jenner spillede en demonstrant, der charmerer politiet med en kold sodavand. Det tog alvorlig flak for at minimere protester og blev til sidst trukket.

Markedsførere, der ønsker at trække i seernes følelser i år, byder på vagt håbefulde, fremadrettet beskeder.

Toyotas sted ser frem til OL og Paralympics, selvom begge igen står over for potentiel udsættelse, da pandemien trækker ud. Dens annonce viser den paralympiske svømmer Jessica Longs rejse fra forældreløs i Sibirien til Olympian og slutter med linjen: "Vi tror på, at der er håb og styrke i os alle."

Og Anheuser-Buschs virksomhedens brand spot viser typiske præpandemiske scener med mennesker, der deler en øl-køkkenarbejdere, orkesterspillere, kabine beboere, fremmede på en lufthavnsbar og minder folk om at se frem til det igen.

"Så når vi er tilbage, lad os huske, det handler aldrig kun om øllet," lyder det fra en voiceover. "Det handler om at sige den simple menneskelige sandhed, vi har brug for hinanden."


Pizza Hut giver forældre til den første baby født under Super Bowl gratis pizza i et år

For nogle mennesker er Super Bowl ikke den største ting, der sker søndag.

Nogle forældre vil have travlt med at blive nye forældre på hospitaler rundt om i landet. Til disse forældre har Pizza Hut et særligt tilbud.

Virksomheden lover at 'overlevere' gameday -oplevelsen ved at tildele gratis pizza i et år til forældrene til den første baby, der blev født efter kickoff på Super Bowl Sunday.

Åh skat! Vi overleverer for forældre, der LITTERALT leverer under #SuperBowlLIII. Første baby født under #SBLIII kunne vinde gratis pizza i et år OG billetter til Super Bowl LIV! Se hvordan: https://t.co/79gMSkLktT. Se regler: https://t.co/weAEJZzONb pic.twitter.com/dHUkg55Jof

- Pizza Hut Hut (@pizzahut) 29. januar 2019

Ud over pizzaen får disse forældre også billetter til Super Bowl LIV på Hard Rock Stadium i Miami.

For at komme ind skal forældre med en baby, der er født under spillet, lægge et foto på Twitter af deres nyeste ankomst (inklusive nøjagtig fødselstidspunkt) og tagge @PizzaHut i indlægget. Brug hashtags #PizzaHutSpecialDelivery og #promotion til at blive inkluderet i konkurrencen. For yderligere information og vilkår og betingelser, klik her.

Selvom deres baby ikke er den første, der er født efter Super Bowl -kickoffet, vil Pizza Hut gratis levere pizzaer til lokale hospitaler i Boston- og Los Angeles -områderne for fans, der måske mangler det store spil.

"Hvis der er én ting, vi brænder mere for end pizza og fodbold, så er det familien, vi får lov til at nyde det sammen med," sagde Marianne Radley, chef for brand brand, Pizza Hut. “Familiefester og Pizza Hut er gået hånd i hånd i mere end 60 år, så i vores første år som officiel pizzasponsor på Super Bowl LIII ville vi møde op for vores fans, der er i den unikke position at udvide deres familie under årets største NFL -kamp. Og som mor til fire ville jeg have hoppet over tanken om gratis pizza efter levering på hospitalet! ”


Her er 7 steder i Bucks for at få vinger, der er værdige din Super Bowl -søndag

Der er visse absolutter på Super Bowl Sunday & mdash pop-in-your mouth snacks, ubegrænset dip og selvfølgelig vinger.

Kyllingevingentusiaster er intense og brænder for vingefremstilling, gnidning, saucer og krydderier, især på spilledagen.

Super Bowl LV er søndag den 7. februar på Raymond James Stadium i Tampa, Bay, Florida (18:30/CBS). Kansas City Chiefs spiller National Football Conference mestre Tampa Bay Buccaneers.

Her er syv steder i Bucks County, der er værd at plette dine skjorter og smøre fingre med, mens du hepper på dit valg til vinderhold:

Wings To Go, Fairless Hills og Feasterville

Ejere af vingebutikken, familien Niedrist, har solgt vinger siden starten i 1996. Der er steder i Fairless Hills og Feasterville.

Ved hjælp af deres forældre driver søstrene Kimm, Nicole og Jillian Niedrist den lokale kæde efter tre regler: god mad, god service og renlighed.

& ldquo Med disse tre ting mener vi, at vi kan blive ved med at holde vores kunder tilbage, & rdquo Jillian sagde. "Vi har et slogan & mdash & lsquo Hvor din familie spiser med vores. & Rsquo Vi tror på det. & Rdquo

Restauranten serverer traditionelle og udbenede vinger i 20 forskellige varianter såsom Famous Hot sauce, BBQ, Buffalo Hvidløg og Maui Heat, en sød og krydret sauce.

Vinger steges i frisk sojaolie, filtreret flere gange om dagen. Saucer er håndlavede med originale opskrifter.

Andre kyllingretter som udbud, udbenet og bid er håndskårne, voldsramte og panerede. Salater og wraps byder på friske råvarer.

& ldquoVi er så stolte over, hvad vi gør, & rdquo sagde Jillian.

Gå: 513 S Oxford Valley Road, Fairless Hills, 215-946-9995 og 1045 Bustleton Pike #10, Feasterville-Trevose, 215-322-9464 www.wingstogo.net

McCoole & rsquos, Quakertown

Har du nogensinde ønsket at spise i den samme spisestue, hvor Erik Night bragte Lassie til en bøf? Godt, McCoole & rsquos er stedet.

Fyldt med originale kunstværker fra Upper Bucks -området og Leigh Valley, kobberlofter, mosaikker og pejse, åbnede denne amerikanske restaurant først i 1740 og åbnede derefter igen på den historiske Red Lion Inn i 2005.

McCooles serverer alt fra gourmetburgere til filet mignon til vinger fra omgivelser som en engelsk pub.

Og de & rsquove fik tre vingesmag på menuen: & ldquoSød og svedig, & rdquo asiatisk og krydret varm.

& ldquoSøde og svedige & rdquo-vinger smides i klistret sauce serveret med deres Rebel Ale-braiserede løg, hakkede spidskål og hakkede hjemmelavede pickles. Asiatiske vinger smides i en asiatisk inspireret sauce, hakkede sesamfrø og spidskål på en seng af kimchi. Og Spicy Hot -vinger smides i en varm sauce over rødløgsmarmelade toppet med blå ostebund på varme peberfrugter.

Øl brygges internt på Red Lion Brewery, så gæsterne kan nyde originaler med vingerne.

Gå: 4 S. Main St, Quakertown, 215-538-1776 www.mccoolesredlioninn.com

Mesquito Grille, Doylestown

På spilledagen pumper den familieejede sportsbar og grillfuge vinger ud til takeaway og koger 600 vinger hvert 15. minut.

Opkaldt efter det mesquite træ, der bruges til at ryge kød, er Mesquito berømt for sine vinger, hvor folk kører ind fra andre stater for at få deres hænder rodet.

Der er 16 forskellige vingesaucer fremstillet internt. De mest populære varianter er Spicy Garlic Parm, Red Hot og Cikoriegrill. De har også et yndlingshus med tør gnidning.

Sportsbaren har et stort øludvalg med 300 øl, der skal købes.

& ldquo Fordi alle vores saucer er fremstillet internt, kan de ting, du får her, virkelig fås andre steder, & rdquo sagde Stella Estok, manager hos Mesquito.

Før pandemien kunne gæsterne spise og spille dart i det større barområde. Den store bar blev betegnet som rygervenlig, og den mindre bar var ikke-ryger og familievenlig. Der er også et større dæk med udsigt over centrum af Doylestown til maleriske siddepladser.

Gå: 128 W State St, Doylestown, 215-230-7427www.mesquitogrille.com

Isaac & rsquos Newton's Bar & Restaurant, Newtown

Newtowns 30-årige virksomhed er kendt for burgere og håndværksøl, men deres vinger er blevet mere populære gennem årene.

Der er tre forskellige vingesmag: Buffalo, Barbecue og en Dry Ranch Rub. Vingerne tabes i frituregryden uden panering eller belægning. Dypes derefter i en af ​​de tre varianter. De krydres med salt, peber og rød peberflager. Vinger kommer sprøde ud og godt gået.

& ldquoKvaliteten af ​​vingerne er faktisk også rigtig god, & rdquo-co-manager Kevin Brawn sagde. & ldquoJeg tror, ​​de har fundet nogle af de bedre i dette område. & rdquo

Isaac & rsquos har en engelsk pubstemning med en gammeldags træbar og moderne spisestue i to etager. Første sal har borde og boder i top, der giver en mere voksen atmosfære, mens anden sal er til familier og store fester.

Gå: 18 S. State St, Newtown, 215-860-5100 www.isaacnewtons.com

Farmhouse Tavern, Doylestown

Med synlige bjælker og paneler er denne Doylestown tavern en traditionel irsk pub kendt for sit udvalg af fem vingsmag.

Wing fans kan vælge mellem Mild, Habanero, Garlic Parm, Barbecue og Jamaican Jerk vinger parret med blå ostedressing lavet fra bunden.

Vingerne i jumbo-størrelse steges uden panering, hvilket gør dem super sprøde.

Den lokale værtshus har været åbnet siden 1954. Det har været populært for sin bar og service, men i årenes løb har det øget sin madprofil.

For Super Bowl-ordrer, ring på forhånd for at forudbestille.

Gå: 380 N. Main St, Doylestown, 215-345-9373 farmhousetavern.com

Finney & rsquos Pub, Doylestown

Fra brændende til tør gnidning til glatte vinger, denne 60-årige kvarterbar i Doylestown har et håndtag på vingerne.

Gæsterne kan finde 40 varianter, herunder Spicy Garlic Parm, General TSO, Cinnamon Chipotle og Bourbon-Style Glaze. Vingerne laves friske på bestilling og er i jumbo-størrelse og 10 vinger vejer mere end 15 andre steder, sagde ejerne.

Pubben byder også på & ldquopub grub & rdquo som burgere, bøffer, fries og kyllingefingre.

Gå: 15 S. Main St, Doylestown, 215-348-2124 finneyspub.com

Gleasons Bar, Levittown

Levittown bar tilføjede et køkken i oktober 2019 og blev kendt for Philly cheesesteaks og vinger.

Deres nr. 1 sælger? Varme og honning vinger.

Vinger er let håndbrødte og friturestegt og derefter smidt i signatur saucer som Hot, Mild, Hvidløgs Hot og Golden Barbecue.


En gourmet levering service fra kokken kurateret Madkasse tilbyder alt hvad du behøver for at ordne festmad af høj kvalitet til 10 personer i deres Super Bowl Gourmand kasse, herunder cocktailfranks, mini wagyu Kobe cheeseburgers, sliders, hickory-røget trukket svinekød, Buffalo chicken-queso dip, æbletræsrøgede kyllingevinger, japanske oksemørbradspyd, brisket chili, majs chips, selleri pinde, brioche slider boller, halv- sure pickles, skiver amerikansk ost, sød bayersk sennep og BBQ sauce.

Hvis du er på New Orleans -måde, så forkæl dine Super Bowl -gæster med det bedste Cajun -kort fra kokken Donald Link’S Cochon slagter. CochonCajun Grande Boucherie Feast for 12-14 byder på en seriøs smag, herunder Cajun-klassikere som chaurice, boudin, Cajun-røget pølse, andouillepølse, røget svinekoteletter og hel jambalaya-fyldt kylling.


Super Bowl parlay -væddemål: Vores valg

Har du allerede en BetMGM -konto? Tjek vores liste over de bedste Super Bowl-væddemålssider for flere gode spil med store spil.

Chiefs for at vinde, Tom Brady og Patrick Mahomes over 299,5 passerende yards hver @ +240

Der skal ikke ske noget ud over det sædvanlige for at dette væddemål kan komme ind, bortset fra at disse to legendariske quarterbacks har gode spil.

Både Brady og Mahomes har et gennemsnit efter postsæsonen tæt på 300 yards -mærket, med Mahomes i gennemsnit 290 yards pr. Kamp og Brady lige bagud med 286,7.

Begge spillere har også haft 300+ yard -pas indtil nu i denne sæson, hvor Mahomes stillede 325 mod Buffalo Bills, mens Brady kastede 386 yards mod Washington Football Team.

For at dette væddemål kan vinde, skal Chiefs simpelthen vinde, da de er på pengelinjen, mens Brady og Mahomes skal lave mindst 300 passerende yards hver.

Hvis du kan lide udseendet af dette valg, returnerer et væddemål på $ 100 med William Hill $ 340, et godt afkast for et simpelt valg.

Cameron Brate 3+ receptioner, Chris Godwin 5+ receptioner, Mike Evans 6+ receptioner @ +240

Der er ingen tvivl om, at Tom Brady får sine yards søndag, og dette parlay giver dig mulighed for at bakke op om tre Bucs -spillere, der vil være i den modtagende ende af hans afleveringer.

Brate er den laveste risiko her, da veteranens tætte ende har haft en breakout eftersæson, hvor han klarede mindst tre fangster i sine sidste tre kampe.

Godwin er en anden mulighed med lav risiko, da han i sine sidste fem kampe har klaret fem eller flere aflytninger fire gange.

Det lille spørgsmålstegn er hos Evans. Den 27-årige har utvivlsomt et stort spilpotentiale, som vist i Wildcard-runden, hvor han trak seks afleveringer ind på 119 yards.

Udover dette har Evans formået at lave seks eller flere aflytninger tre gange i sine sidste seks kampe.

Evans får helt sikkert målene til at stille op til mindst seks receptioner, da han i to af de tre eftersæsonkampe hidtil havde haft mindst otte mål, samtidig med at han havde ni mål mod Chiefs i uge 12.

For at dette parlay kan vinde, skal Brate, Goodwin og Evans alle foretage henholdsvis mindst tre, fem og seks receptioner.

Hvis du kan lide udseendet af dette parlay, returnerer et bet på $ 100 med BetMGM $ 340, store odds i betragtning af Bucs har Tom Brady og hans legendariske kastearm på quarterback.

Leonard Fournette 45+ rushing yards, Mahomes 25+ rushing yards, Mahomes 320+ passerende yards, Brady 300+ passerende yards @ +950

Selvom dette parlay bærer en stor risiko, er det ikke så usandsynligt som +950 -linjeprojekterne.

Tom Brady er i gennemsnit tæt på 300 yards pr. Spil, og Mahomes kan uden tvivl formørke 320 forbi yards let.

Brady og Mahones nåede endda at kaste henholdsvis 345 og 462 yards, da de mødtes tidligere på sæsonen.

Fournette skulle let nå sine 45+ samlede rushing yards, da han i denne eftersæson hastede i mindst 55 yards pr. Kamp.

Derudover modtager den 26-årige stadig størstedelen af ​​backfield-arbejdsbyrden, selvom Ronald Jones vender tilbage fra en skade.

Det eneste store spørgsmålstegn her er de 25+ farende værfter til Mahomes, da han stort set bruger sin atletik til at blive oprejst på bagbanen, mens han leder efter et åbent mål.

Chiefs har dog problemer på deres offensive linje. Star tackling Eric Fisher er ude, mens center Daniel Kilgores status er usikker på grund af sikkerhedsprotokoller.

Denne svækkede linje, der vil blive angrebet af Bucs 'Vea Vita og Ndamukong Suh, kunne se Mahomes skylles ud af lommen oftere, hvilket burde give flere hastende forsøg.

I syv kampe i denne sæson har Mahomes overskredet 25+ yard-mærket, hvor den 25-årige klarede 28 yards, da Chiefs mødte Bucs tilbage i uge 12.

For at dette parlay kan vinde, har både Fournette og Mahomes brug for henholdsvis mindst 45 og 25 rushing yards, hvor Brady og Mahomes derefter også har brug for henholdsvis mindst 300 og 320 passerende yards.

Hvis du har lyst til at satse på dette parlay, vil et væddemål på $ 100 med BetMGM give enorme $ 1050, et godt afkast for et væddemål ser ud til at skulle vinde med lidt held.


Se videoen: Super Bowl Commercials 2018 Compilation Super Bowl LII Ads (Kan 2022).