Nye opskrifter

At dæmpe din sukkertrang kan være lige så let som at få mere søvn

At dæmpe din sukkertrang kan være lige så let som at få mere søvn


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

istockphoto.com

Et par ekstra timer ligger mellem dig og sukkerfornuften.

det her må være grunden til, at vi indåndede så meget sukker på college: At slippe af med din grimme sukkervaner kan være lige så let som at fange et par zzz’er, ifølge en ny undersøgelse offentliggjort i Sleep Medicine. Et team, der hovedsageligt var baseret på King's College i London, har for nylig rekrutteret 43 lettere søvnfattige frivillige, der er villige til at hjælpe med at undersøge. Forskerne satte sig for at se, om tilføjelse af lidt ekstra tid til deres søvnplan havde en effekt på deres samlede kost.

Cirka halvdelen af ​​undersøgelsens deltagere blev coachet i et par bedste praksis for at få en god nats søvn - mens den anden halvdel blev overladt til deres egne døsige enheder. De råd, der blev givet, omfattede råd om at undgå høje niveauer af koffein, etablere en afslappende sengetid og prøve ikke at gå i seng for mæt eller sulten.

Dem, der var klar til en kvalitetssnooze, blev instrueret i at forsøge at tilføje 90 minutter til deres søvntid hver nat. Ca. 86 procent af dem brugte mere tid i sengen hver nat; 50 procent formåede faktisk at bruge mere tid på at sove. I alt havde gruppen i gennemsnit 21 minutters søvn hver nat.

Med godt 20 ekstra minutters søvn spiste gruppen i gennemsnit næsten 10 færre gram gratis sukker hver dag - det er den slags sukker, der tilsættes slik, sodavand og anden forarbejdet mad. I kontrolgruppen forblev intensiteten af ​​deltagernes sukkertrang stillestående.

Hvis du føler dig vild med slik, foreslår disse resultater, at du skal prøve at flytte din sengetid op for at føle dig lidt mere afbalanceret. Der er dog mere at vinde ved at få mere søvn end at spise mindre dessert - her er 15 andre forstyrrende ting, der sker med din krop, når du mangler søvn.


Bremse din sukkertrang på en uge flad

Afbryd din afhængighed af sukker og omskol dine smagsløg for godt med vores 7-dages plan.

Hvis du har besluttet dig for at spise sundere i år, er nedskæring af mængden af ​​tilsat sukker i din kost et af de bedste første trin, du kan tage. Den gennemsnitlige amerikaner forbruger 22 tsk (88 g) tilsat sukker om dagen & mdasha svimlende mængde, i betragtning af at American Heart Association anbefaler, at kvinder begrænser deres indtag til 6 tsk (24 g) om dagen og mænd til 9 tsk (36 g).

Den gode nyhed: At træne dig selv til at foretrække mindre sukkerholdige fødevarer kræver ikke en restriktiv kost. Ved at blive opmærksom på, hvordan sukker fungerer i kroppen, lære hvor skjult sukker lurer og kalibrere dine smagsløg igen, kan du øge din energi og sænke din sygdomsrisiko. Den bedste del: Det tager kun 7 dage.

Se denne video for at se, hvor meget sukker påvirker din krop:


Bremse din sukkertrang på en uge flad

Afbryd din afhængighed af sukker og omskol dine smagsløg for godt med vores 7-dages plan.

Hvis du har besluttet dig for at spise sundere i år, er nedskæring af mængden af ​​tilsat sukker i din kost et af de bedste første trin, du kan tage. Den gennemsnitlige amerikaner indtager 22 tsk (88 g) tilsat sukker om dagen & mdasha svimlende mængde, i betragtning af at American Heart Association anbefaler, at kvinder begrænser deres indtag til 6 tsk (24 g) om dagen og mænd til 9 tsk (36 g).

Den gode nyhed: At træne dig selv til at foretrække mindre sukkerholdige fødevarer kræver ikke en restriktiv kost. Ved at blive opmærksom på, hvordan sukker fungerer i kroppen, lære hvor skjult sukker lurer og kalibrere dine smagsløg igen, kan du øge din energi og sænke din sygdomsrisiko. Den bedste del: Det tager kun 7 dage.

Se denne video for at se, hvor meget sukker påvirker din krop:


Bremse din sukkertrang på en uge flad

Afbryd din afhængighed af sukker og omskol dine smagsløg for godt med vores 7-dages plan.

Hvis du har besluttet dig for at spise sundere i år, er nedskæring af mængden af ​​tilsat sukker i din kost et af de bedste første trin, du kan tage. Den gennemsnitlige amerikaner forbruger 22 tsk (88 g) tilsat sukker om dagen & mdasha svimlende mængde, i betragtning af at American Heart Association anbefaler, at kvinder begrænser deres indtag til 6 tsk (24 g) om dagen og mænd til 9 tsk (36 g).

Den gode nyhed: At træne dig selv til at foretrække mindre sukkerholdige fødevarer kræver ikke en restriktiv kost. Ved at blive opmærksom på, hvordan sukker fungerer i kroppen, lære hvor skjult sukker lurer og kalibrere dine smagsløg igen, kan du øge din energi og sænke din sygdomsrisiko. Den bedste del: Det tager kun 7 dage.

Se denne video for at se, hvor meget sukker påvirker din krop:


Bremse din sukkertrang på en uge flad

Afbryd din afhængighed af sukker og omskol dine smagsløg for godt med vores 7-dages plan.

Hvis du har besluttet dig for at spise sundere i år, er nedskæring af mængden af ​​tilsat sukker i din kost et af de bedste første trin, du kan tage. Den gennemsnitlige amerikaner forbruger 22 tsk (88 g) tilsat sukker om dagen & mdasha svimlende mængde, i betragtning af at American Heart Association anbefaler, at kvinder begrænser deres indtag til 6 tsk (24 g) om dagen og mænd til 9 tsk (36 g).

Den gode nyhed: At træne dig selv til at foretrække mindre sukkerholdige fødevarer kræver ikke en restriktiv kost. Ved at blive opmærksom på, hvordan sukker fungerer i kroppen, lære hvor skjult sukker lurer og kalibrere dine smagsløg igen, kan du øge din energi og sænke din sygdomsrisiko. Den bedste del: Det tager kun 7 dage.

Se denne video for at se, hvor meget sukker påvirker din krop:


Bremse din sukkertrang på en uge flad

Afbryd din afhængighed af sukker og omskol dine smagsløg for godt med vores 7-dages plan.

Hvis du har besluttet dig for at spise sundere i år, er nedskæring af mængden af ​​tilsat sukker i din kost et af de bedste første trin, du kan tage. Den gennemsnitlige amerikaner forbruger 22 tsk (88 g) tilsat sukker om dagen & mdasha svimlende mængde, i betragtning af at American Heart Association anbefaler, at kvinder begrænser deres indtag til 6 tsk (24 g) om dagen og mænd til 9 tsk (36 g).

Den gode nyhed: At træne dig selv til at foretrække mindre sukkerholdige fødevarer kræver ikke en restriktiv kost. Ved at blive opmærksom på, hvordan sukker fungerer i kroppen, lære hvor skjult sukker lurer og kalibrere dine smagsløg igen, kan du øge din energi og sænke din sygdomsrisiko. Den bedste del: Det tager kun 7 dage.

Se denne video for at se, hvor meget sukker påvirker din krop:


Bremse din sukkertrang på en uge flad

Afbryd din afhængighed af sukker og omskol dine smagsløg for godt med vores 7-dages plan.

Hvis du har besluttet dig for at spise sundere i år, er nedskæring af mængden af ​​tilsat sukker i din kost et af de bedste første trin, du kan tage. Den gennemsnitlige amerikaner indtager 22 tsk (88 g) tilsat sukker om dagen & mdasha svimlende mængde, i betragtning af at American Heart Association anbefaler, at kvinder begrænser deres indtag til 6 tsk (24 g) om dagen og mænd til 9 tsk (36 g).

Den gode nyhed: At træne dig selv til at foretrække mindre sukkerholdige fødevarer kræver ikke en restriktiv kost. Ved at blive opmærksom på, hvordan sukker fungerer i kroppen, lære hvor skjult sukker lurer og kalibrere dine smagsløg igen, kan du øge din energi og sænke din sygdomsrisiko. Den bedste del: Det tager kun 7 dage.

Se denne video for at se, hvor meget sukker påvirker din krop:


Bremse din sukkertrang på en uge flad

Afbryd din afhængighed af sukker og omskol dine smagsløg for godt med vores 7-dages plan.

Hvis du har besluttet dig for at spise sundere i år, er nedskæring af mængden af ​​tilsat sukker i din kost et af de bedste første trin, du kan tage. Den gennemsnitlige amerikaner indtager 22 tsk (88 g) tilsat sukker om dagen & mdasha svimlende mængde, i betragtning af at American Heart Association anbefaler, at kvinder begrænser deres indtag til 6 tsk (24 g) om dagen og mænd til 9 tsk (36 g).

Den gode nyhed: At træne dig selv til at foretrække mindre sukkerholdige fødevarer kræver ikke en restriktiv kost. Ved at blive opmærksom på, hvordan sukker fungerer i kroppen, lære hvor skjult sukker lurer og kalibrere dine smagsløg igen, kan du øge din energi og sænke din sygdomsrisiko. Den bedste del: Det tager kun 7 dage.

Se denne video for at se, hvor meget sukker påvirker din krop:


Bremse din sukkertrang på en uge flad

Afbryd din afhængighed af sukker og omskol dine smagsløg for godt med vores 7-dages plan.

Hvis du har besluttet dig for at spise sundere i år, er nedskæring af mængden af ​​tilsat sukker i din kost et af de bedste første trin, du kan tage. Den gennemsnitlige amerikaner forbruger 22 tsk (88 g) tilsat sukker om dagen & mdasha svimlende mængde, i betragtning af at American Heart Association anbefaler, at kvinder begrænser deres indtag til 6 tsk (24 g) om dagen og mænd til 9 tsk (36 g).

Den gode nyhed: At træne dig selv til at foretrække mindre sukkerholdige fødevarer kræver ikke en restriktiv kost. Ved at blive opmærksom på, hvordan sukker fungerer i kroppen, lære hvor skjult sukker lurer og kalibrere dine smagsløg igen, kan du øge din energi og reducere din sygdomsrisiko. Den bedste del: Det tager kun 7 dage.

Se denne video for at se, hvor meget sukker påvirker din krop:


Bremse din sukkertrang på en uge flad

Afbryd din afhængighed af sukker og omskol dine smagsløg for godt med vores 7-dages plan.

Hvis du har besluttet dig for at spise sundere i år, er nedskæring af mængden af ​​tilsat sukker i din kost et af de bedste første trin, du kan tage. Den gennemsnitlige amerikaner indtager 22 tsk (88 g) tilsat sukker om dagen & mdasha svimlende mængde, i betragtning af at American Heart Association anbefaler, at kvinder begrænser deres indtag til 6 tsk (24 g) om dagen og mænd til 9 tsk (36 g).

Den gode nyhed: At træne dig selv til at foretrække mindre sukkerholdige fødevarer kræver ikke en restriktiv kost. Ved at blive opmærksom på, hvordan sukker fungerer i kroppen, lære hvor skjult sukker lurer og kalibrere dine smagsløg igen, kan du øge din energi og sænke din sygdomsrisiko. Den bedste del: Det tager kun 7 dage.

Se denne video for at se, hvor meget sukker påvirker din krop:


Bremse din sukkertrang på en uge flad

Afbryd din afhængighed af sukker og omskol dine smagsløg for godt med vores 7-dages plan.

Hvis du har besluttet dig for at spise sundere i år, er nedskæring af mængden af ​​tilsat sukker i din kost et af de bedste første trin, du kan tage. Den gennemsnitlige amerikaner forbruger 22 tsk (88 g) tilsat sukker om dagen & mdasha svimlende mængde, i betragtning af at American Heart Association anbefaler, at kvinder begrænser deres indtag til 6 tsk (24 g) om dagen og mænd til 9 tsk (36 g).

Den gode nyhed: At træne dig selv til at foretrække mindre sukkerholdige fødevarer kræver ikke en restriktiv kost. Ved at blive opmærksom på, hvordan sukker fungerer i kroppen, lære hvor skjult sukker lurer og kalibrere dine smagsløg igen, kan du øge din energi og sænke din sygdomsrisiko. Den bedste del: Det tager kun 7 dage.

Se denne video for at se, hvor meget sukker påvirker din krop:



Kommentarer:

  1. Ewan

    Specielt registreret på forummet for at fortælle dig meget for hans hjælp i denne sag, hvordan kan jeg takke dig?

  2. Ellery

    Jeg mener, at du ikke har ret. Lad os diskutere det.

  3. Pedar

    Der er noget i dette. Thanks for the explanation.

  4. Tristan

    Storslået sætning

  5. Maclean

    She visited the excellent idea

  6. Kigami

    De skrev smukt, men ikke meget, hvis det ikke er svært for dig at udvide emnet mere detaljeret i fremtidige publikationer

  7. Darach

    Sorry for interfering ... I have a similar situation. Lad os diskutere. Skriv her eller i PM.



Skriv en besked