Nye opskrifter

Starbucks undskylder efter to sorte mænd anholdt i butikken

Starbucks undskylder efter to sorte mænd anholdt i butikken


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Hashtagget #BoycottStarbucks trendede i weekenden på Twitter, og demonstranter samledes foran en Philadelphia Starbucks, efter at en video viste to sorte mænd blive anholdt i kaffebaren, og vidner sagde, at mændene ikke havde gjort noget forkert.

Video af hændelsen viste, at to sorte mænd blev taget væk i håndjern af flere politifolk, mens en hvid mand, der konfronterede betjentene, sagde, at det var "latterligt" og spurgte, hvad de gjorde forkert.

"De gjorde ikke noget forkert," sagde en kvinde i baggrunden. "Jeg så det hele."

@Starbucks Politiet blev tilkaldt, fordi disse mænd ikke havde bestilt noget. De ventede på, at en ven skulle dukke op, som gjorde, som de blev taget ud i håndjern for ikke at have gjort noget. Alle de andre hvide mennesker undrer sig over, hvorfor det aldrig er sket for os, når vi gør det samme. pic.twitter.com/0U4Pzs55Ci

- Melissa DePino (@missydepino) 12. april 2018

Ifølge Buzzfeed var den hvide mand, der afhørte politifolk i videoen, Andrew Yaffe, der driver et ejendomsfirma og mødtes med de to mænd for at diskutere forretninger. Lauren A. Wimmer, parrets advokat, sagde, at hendes klienter ikke havde bestilt, så snart de kom til Starbucks, fordi de ventede på Yaffe. Mens de ventede, bad en Starbucks -manager tilsyneladende dem om at gå.

Wimmer sagde, at hendes klienter fortalte lederen, at de bare ventede på nogen, og ifølge People ringede lederen til 911 for at anmelde mændene for overtrædelse.

Yaffe angiveligt ankom til Starbucks, ligesom de mænd, han mødte, blev anholdt for "trodsig overtrædelse", ifølge politiet.

Wimmer postede på Twitter, at mændene "blev åbenlyst diskrimineret på grund af deres race."

Videoen taler for sig selv. Hvad der fandt sted på 18. og Gran #Philly @Starbucks var forkasteligt. To unge sorte mænd, der simpelthen ventede på at få selskab af en ven, blev åbenlyst diskrimineret på grund af deres race. Dette er ikke kun utilgiveligt, det er ulovligt.

- Lauren A. Wimmer (@LAWimmerESQ) 14. april 2018

Ifølge NBC Philadelphia blev mændene i håndjern og fjernet fra Starbucks omkring kl. 16:30. torsdag og blev løsladt omkring klokken 2 næste morgen, efter at distriktsadvokaten ikke godkendte anklagerne.

Vidner rapporterede, at mændene ikke havde gjort noget.

"Betjentene sagde, at lederen bad dem om at forlade, og at hvis de ikke forlod cafeen, ville de overtræde," sagde vidne Michelle Saahene til NBC Philadelphia. "De to unge mænd spurgte høfligt, hvorfor de blev bedt om at forlade og fik ikke en anden grund end at de ikke havde købt noget."

Saahene sagde, at de to mænd gentog, at de ikke havde gjort noget forkert og tilbød at ringe til den ven, de ventede på for at bevise deres historie. Saahene sagde, at de to var høflige og aldrig blev vrede eller hævede stemmen.

"De lagde dem faktisk i håndjern, fordi de ikke købte en f --- latte," sagde Saahene.

Starbucks sendte en undskyldning til Twitter lørdag eftermiddag.

"Vi beklager over for de to personer og vores kunder og er skuffede over, at dette førte til en anholdelse," sagde Starbucks. ”Vi tager disse sager seriøst og har klart mere arbejde at gøre, når det kommer til, hvordan vi håndterer hændelser i vores butikker. Vi gennemgår vores politikker og vil fortsat interagere med samfundet og politiafdelingen for at forsøge at sikre, at den slags situationer aldrig sker i nogen af ​​vores butikker. ”

Philadelphia politikommissær Richard Ross sendte også en reaktion lørdag. I en Facebook -video forsvarede Ross betjentene og benægtede, at anholdelserne var racemæssigt motiverede.

Philadelphia borgmester Jim Kenney udsendte også en erklæring om hændelsen.

"Jeg er ked af at se Philadelphia i overskrifterne for en hændelse, der - i det mindste baseret på det, vi ved på dette tidspunkt - ser ud til at eksemplificere, hvordan racediskrimination ser ud i 2018," lød Kenneys erklæring. ”For mange er Starbucks ikke bare et sted at købe en kop kaffe, men et sted at mødes med venner eller familiemedlemmer eller få noget arbejde udført. Ligesom alle detailvirksomheder i vores by bør Starbucks være et sted, hvor alle behandles ens, uanset hudens farve. ”

Kenney sagde, at han har bedt Philadelphia Commission on Human Relations om at undersøge Starbucks politikker og procedurer, herunder om virksomheden har eller har brug for implicit bias -uddannelse for sine medarbejdere.


Hvorfor mig?

Starbucks har udsendt en undskyldning, efter at en sort kunde angiveligt blev bedt om at forlade af en manager på grund af COVID-19-begrænsninger, mens andre kunder, der kom ind, måtte blive.

Bryce Ward fortalte KGO-TV ABC7, at han blev udpeget af lederen af ​​chefen for kaffebaren i San Jose på grund af farven på hans hud.

Kom lige op til mig peger på døren og siger, at jeg har brug for dig udenfor. Og i det øjeblik, mand, det er pinligt. Det er irriterende. Ydmygende. Hvorfor mig? ” Ward spurgte.

Starbucks har nu undskyldt Ward, efter at han blev bedt om at vente udenfor, mens hans ordre blev forberedt.

Vi har ingen tolerance for forskelsbehandling af nogen art i vores butikker, og vi vil aldrig have, at en kunde føler sig diskrimineret. Vi beklager Mr. Ward for hans erfaring og har omskolet personale i, hvordan man respektfuldt kan navigere i kapacitetsgrænser for at beskytte sundhed og sikkerhed for partnere og kunder, ” Starbucks sagde i en erklæring.

Kvitteringer viser, at Ward afgav en ordre i butikken omkring kl. 9:30 den 15. marts. Ifølge Ward henvendte en leder sig til ham og sagde, at han var nødt til at vente udenfor, mens hans ordre blev forberedt, fordi butikken var i kapacitet.

Santa Clara County ’s COVID-19-restriktioner kræver, at virksomheder forbliver på 50 procent kapacitet eller mindre.

Ward sagde, at han mener, at han var målrettet, fordi han er sort.

Jeg var den eneste sorte (person) derinde. Jeg ved ikke, hvad der gik hende igennem, sagde Ward og tilføjede, at andre ikke-sorte kunder kom ind i butikken og fik lov at blive.

Du ser al denne trafik komme ind og ud, og du sagde ikke noget til nogen andre? Hvorfor udpeger du mig? ” sagde han.

Ward sagde, at da to kunder forlod butikken, forblev han inde, fordi han troede, at hans tilstedeværelse ikke længere overtrådte kapacitetsreglerne, men at manageren derefter råbte til ham om at forlade.

På Instagram fortalte Ward om sin oplevelse.

Det er trist og ærgerligt, hvor reel diskrimination stadig er, sagde Ward.

Hvorfor er du så fast ved, at jeg forlader din butik? Hvorfor går du forbi alle andre derinde? …Du kommer til mig og beder mig forlade din butik, ” Ward sagde.

Når jeg kommer ind, vil jeg blive behandlet med samme respekt som alle andre. Udskil mig ikke! ”

Ward ’s advokat Adante Pointer sagde, at det var bekvemt, at butikken sagde, at den ikke havde optagelser af mødet, selvom der er overvågningskameraer i butikken.

En talsmand for Starbucks fortalte CBS, at lederens anmodning om, at Ward forlod butikken, ikke var racistisk motiveret, men indrømmede, at medarbejderen kunne have gjort et bedre stykke arbejde med at forklare kapacitetsgrænsen.

Talsmanden sagde, at en intern undersøgelse viste, at andre kunder var blevet bedt om at forlade butikken, men udtrykte sig usikre på, om kunderne rent faktisk forlod, når de blev spurgt. Medarbejdere på San Jose -lokationen er blevet omskolet i, hvordan de skal gribe spørgsmål vedrørende kapacitetsgrænser anderledes an i fremtiden.

Ward efterlod sit telefonnummer hos Starbucks -manageren efter hændelsen, og distriktschefen ringede til ham den nat. Jeg vil bare ikke have, at dette sker for en anden, for lige nu har jeg ondt, og han fortalte distriktschefen.

I 2018 kom Starbucks under beskydning, efter at to sorte mænd blev anholdt på et Philadelphia -sted, fordi de ikke havde købt varer. Siden da er medarbejdere blevet efteruddannet i, hvordan de kan eliminere racemæssig skævhed, sagde virksomheden.


Hvorfor mig?

Starbucks har udsendt en undskyldning, efter at en sort kunde angiveligt blev bedt om at forlade af en manager på grund af COVID-19-begrænsninger, mens andre kunder, der kom ind, måtte blive.

Bryce Ward fortalte KGO-TV ABC7, at han blev udpeget af lederen af ​​chefen for kaffebaren i San Jose på grund af farven på hans hud.

Kom lige op til mig peger på døren og siger, at jeg har brug for dig udenfor. Og i det øjeblik, mand, det er pinligt. Det er irriterende. Ydmygende. Hvorfor mig? ” Ward spurgte.

Starbucks har nu undskyldt Ward, efter at han blev bedt om at vente udenfor, mens hans ordre blev forberedt.

Vi har ingen tolerance for forskelsbehandling af nogen art i vores butikker, og vi vil aldrig have, at en kunde føler sig diskrimineret. Vi beklager Mr. Ward for hans erfaring og har omskolet personale i, hvordan man respektfuldt kan navigere i kapacitetsgrænser for at beskytte partnernes og kunders sundhed og sikkerhed, ” Starbucks sagde i en erklæring.

Kvitteringer viser, at Ward afgav en ordre i butikken omkring kl. 9:30 den 15. marts. Ifølge Ward henvendte en leder sig til ham og sagde, at han var nødt til at vente udenfor, mens hans ordre blev forberedt, fordi butikken var i kapacitet.

Santa Clara County ’s COVID-19-restriktioner kræver, at virksomheder forbliver på 50 procent kapacitet eller mindre.

Ward sagde, at han mener, at han var målrettet, fordi han er sort.

Jeg var den eneste sorte (person) derinde. Jeg ved ikke, hvad der gik hende igennem, sagde Ward og tilføjede, at andre ikke-sorte kunder kom ind i butikken og fik lov at blive.

Du ser al denne trafik komme ind og ud, og du sagde ikke noget til nogen andre? Hvorfor udpeger du mig? ” sagde han.

Ward sagde, at da to kunder forlod butikken, forblev han inde, fordi han troede, at hans tilstedeværelse ikke længere overtrådte kapacitetsreglerne, men at manageren derefter råbte til ham om at forlade.

På Instagram fortalte Ward om sin oplevelse.

Det er trist og ærgerligt, hvor reel diskrimination stadig er, sagde Ward.

Hvorfor er du så fast ved, at jeg forlader din butik? Hvorfor går du forbi alle andre derinde? …Du kommer til mig og beder mig om at forlade din butik, ” Ward sagde.

Når jeg kommer ind, vil jeg blive behandlet med samme respekt som alle andre. Udskil mig ikke! ”

Ward ’s advokat Adante Pointer sagde, at det var bekvemt, at butikken sagde, at den ikke havde optagelser af mødet, selvom der er sikkerhedskameraer i butikken.

En talsmand for Starbucks fortalte CBS, at lederens anmodning om, at Ward forlod butikken, ikke var racistisk motiveret, men indrømmede, at medarbejderen kunne have gjort et bedre stykke arbejde med at forklare kapacitetsgrænsen.

Talsmanden sagde, at en intern undersøgelse viste, at andre kunder var blevet bedt om at forlade butikken, men udtrykte sig usikre på, om kunderne rent faktisk forlod, når de blev spurgt. Medarbejdere på San Jose -lokationen er blevet omskolet i, hvordan de skal gribe spørgsmål vedrørende kapacitetsgrænser anderledes an i fremtiden.

Ward efterlod sit telefonnummer hos Starbucks -manageren efter hændelsen, og distriktschefen ringede til ham den nat. Jeg vil bare ikke have, at dette sker for en anden, for lige nu har jeg ondt, og han fortalte distriktschefen.

I 2018 kom Starbucks under beskydning, efter at to sorte mænd blev anholdt på et Philadelphia -sted, fordi de ikke havde købt varer. Siden da er medarbejdere blevet efteruddannet i, hvordan de kan eliminere racemæssig skævhed, sagde virksomheden.


Hvorfor mig?

Starbucks har udsendt en undskyldning, efter at en sort kunde angiveligt blev bedt om at forlade af en manager på grund af COVID-19-begrænsninger, mens andre kunder, der kom ind, måtte blive.

Bryce Ward fortalte KGO-TV ABC7, at han blev udpeget af lederen af ​​chefen for kaffebaren i San Jose på grund af farven på hans hud.

Kom lige op til mig peger på døren og siger, at jeg har brug for dig udenfor. Og i det øjeblik, mand, det er pinligt. Det er irriterende. Ydmygende. Hvorfor mig? ” Ward spurgte.

Starbucks har nu undskyldt Ward, efter at han blev bedt om at vente udenfor, mens hans ordre blev forberedt.

Vi har ingen tolerance for forskelsbehandling af nogen art i vores butikker, og vi vil aldrig have, at en kunde føler sig diskrimineret. Vi beklager Mr. Ward for hans erfaring og har omskolet personale i, hvordan man respektfuldt kan navigere i kapacitetsgrænser for at beskytte partnernes og kunders sundhed og sikkerhed, ” Starbucks sagde i en erklæring.

Kvitteringer viser, at Ward afgav en ordre i butikken omkring kl. 9:30 den 15. marts. Ifølge Ward henvendte en leder sig til ham og sagde, at han var nødt til at vente udenfor, mens hans ordre blev forberedt, fordi butikken var i kapacitet.

Santa Clara County ’s COVID-19-restriktioner kræver, at virksomheder forbliver på 50 procent kapacitet eller mindre.

Ward sagde, at han mener, at han var målrettet, fordi han er sort.

Jeg var den eneste sorte (person) derinde. Jeg ved ikke, hvad der gik hende igennem, sagde Ward og tilføjede, at andre ikke-sorte kunder kom ind i butikken og fik lov at blive.

Du ser al denne trafik komme ind og ud, og du sagde ikke noget til nogen andre? Hvorfor udpeger du mig? ” sagde han.

Ward sagde, at da to kunder forlod butikken, forblev han inde, fordi han troede, at hans tilstedeværelse ikke længere overtrådte kapacitetsreglerne, men at manageren derefter råbte til ham om at forlade.

På Instagram fortalte Ward om sin oplevelse.

Det er trist og ærgerligt, hvor reel diskrimination stadig er, sagde Ward.

Hvorfor er du så fast ved, at jeg forlader din butik? Hvorfor går du forbi alle andre derinde? …Du kommer til mig og beder mig forlade din butik, ” Ward sagde.

Når jeg kommer ind, vil jeg blive behandlet med samme respekt som alle andre. Udskil mig ikke! ”

Ward ’s advokat Adante Pointer sagde, at det var bekvemt, at butikken sagde, at den ikke havde optagelser af mødet, selvom der er sikkerhedskameraer i butikken.

En talsmand for Starbucks fortalte CBS, at lederens anmodning om, at Ward forlod butikken, ikke var racistisk motiveret, men indrømmede, at medarbejderen kunne have gjort et bedre stykke arbejde med at forklare kapacitetsgrænsen.

Talsmanden sagde, at en intern undersøgelse viste, at andre kunder var blevet bedt om at forlade butikken, men udtrykte sig usikre på, om kunderne rent faktisk forlod, når de blev spurgt. Medarbejdere på San Jose -lokationen er blevet omskolet i, hvordan de skal gribe spørgsmål vedrørende kapacitetsgrænser anderledes an i fremtiden.

Ward efterlod sit telefonnummer hos Starbucks -manageren efter hændelsen, og distriktschefen ringede til ham den aften. Jeg vil bare ikke have, at dette sker for en anden, for lige nu har jeg ondt, og han fortalte distriktschefen.

I 2018 kom Starbucks under beskydning, efter at to sorte mænd blev anholdt på et Philadelphia -sted, fordi de ikke havde købt varer. Siden da er medarbejdere blevet efteruddannet i, hvordan de kan eliminere racemæssig skævhed, sagde virksomheden.


Hvorfor mig?

Starbucks har udsendt en undskyldning, efter at en sort kunde angiveligt blev bedt om at forlade af en manager på grund af COVID-19-begrænsninger, mens andre kunder, der kom ind, måtte blive.

Bryce Ward fortalte KGO-TV ABC7, at han blev udpeget af lederen af ​​chefen for kaffebaren i San Jose på grund af farven på hans hud.

Kom lige op til mig peger på døren og siger, at jeg har brug for dig udenfor. Og i det øjeblik, mand, det er pinligt. Det er irriterende. Ydmygende. Hvorfor mig? ” Ward spurgte.

Starbucks har nu undskyldt Ward, efter at han blev bedt om at vente udenfor, mens hans ordre blev forberedt.

Vi har ingen tolerance for forskelsbehandling af nogen art i vores butikker, og vi vil aldrig have, at en kunde føler sig diskrimineret. Vi beklager Mr. Ward for hans erfaring og har omskolet personale i, hvordan man respektfuldt kan navigere i kapacitetsgrænser for at beskytte sundhed og sikkerhed for partnere og kunder, ” Starbucks sagde i en erklæring.

Kvitteringer viser, at Ward afgav en ordre i butikken omkring kl. 9:30 den 15. marts. Ifølge Ward henvendte en leder sig til ham og sagde, at han var nødt til at vente udenfor, mens hans ordre blev forberedt, fordi butikken var i kapacitet.

Santa Clara County ’s COVID-19-restriktioner kræver, at virksomheder forbliver på 50 procent kapacitet eller mindre.

Ward sagde, at han mener, at han var målrettet, fordi han er sort.

Jeg var den eneste sorte (person) derinde. Jeg ved ikke, hvad der gik hende igennem, sagde Ward og tilføjede, at andre ikke-sorte kunder kom ind i butikken og fik lov at blive.

Du ser al denne trafik komme ind og ud, og du sagde ikke noget til nogen andre? Hvorfor udpeger du mig? ” sagde han.

Ward sagde, at da to kunder forlod butikken, forblev han inde, fordi han troede, at hans tilstedeværelse ikke længere overtrådte kapacitetsreglerne, men at manageren derefter råbte til ham om at forlade.

På Instagram fortalte Ward om sin oplevelse.

Det er trist og ærgerligt, hvor reel diskrimination stadig er, sagde Ward.

Hvorfor er du så fast ved, at jeg forlader din butik? Hvorfor går du forbi alle andre derinde? …Du kommer til mig og beder mig forlade din butik, ” Ward sagde.

Når jeg kommer ind, vil jeg blive behandlet med samme respekt som alle andre. Udskil mig ikke! ”

Ward ’s advokat Adante Pointer sagde, at det var bekvemt, at butikken sagde, at den ikke havde optagelser af mødet, selvom der er overvågningskameraer i butikken.

En talsmand for Starbucks fortalte CBS, at lederens anmodning om, at Ward forlod butikken, ikke var racistisk motiveret, men indrømmede, at medarbejderen kunne have gjort et bedre stykke arbejde med at forklare kapacitetsgrænsen.

Talsmanden sagde, at en intern undersøgelse viste, at andre kunder var blevet bedt om at forlade butikken, men udtrykte sig usikre på, om kunderne rent faktisk forlod, når de blev spurgt. Medarbejdere på San Jose -lokationen er blevet omskolet i, hvordan de skal gribe spørgsmål relateret til kapacitetsbegrænsninger forskelligt fremover.

Ward efterlod sit telefonnummer hos Starbucks -manageren efter hændelsen, og distriktschefen ringede til ham den nat. Jeg vil bare ikke have, at dette sker for en anden, for lige nu har jeg ondt, og han fortalte distriktschefen.

I 2018 kom Starbucks under beskydning, efter at to sorte mænd blev anholdt på et Philadelphia -sted, fordi de ikke havde købt varer. Siden da er medarbejdere blevet efteruddannet i, hvordan de kan eliminere racemæssig skævhed, sagde virksomheden.


Hvorfor mig?

Starbucks har udsendt en undskyldning, efter at en sort kunde angiveligt blev bedt om at forlade af en manager på grund af COVID-19-begrænsninger, mens andre kunder, der kom ind, måtte blive.

Bryce Ward fortalte KGO-TV ABC7, at han blev udpeget af lederen af ​​chefen for kaffebaren i San Jose på grund af farven på hans hud.

Kom lige op til mig peger på døren og siger, at jeg har brug for dig udenfor. Og i det øjeblik, mand, det er pinligt. Det er irriterende. Ydmygende. Hvorfor mig? ” Ward spurgte.

Starbucks har nu undskyldt Ward, efter at han blev bedt om at vente udenfor, mens hans ordre blev forberedt.

Vi har ingen tolerance for forskelsbehandling af nogen art i vores butikker, og vi vil aldrig have, at en kunde føler sig diskrimineret. Vi beklager Mr. Ward for hans erfaring og har omskolet personale i, hvordan man respektfuldt kan navigere i kapacitetsgrænser for at beskytte partnernes og kunders sundhed og sikkerhed, ” Starbucks sagde i en erklæring.

Kvitteringer viser, at Ward afgav en ordre i butikken omkring kl. 9:30 den 15. marts. Ifølge Ward henvendte en leder sig til ham og sagde, at han var nødt til at vente udenfor, mens hans ordre blev forberedt, fordi butikken var i kapacitet.

Santa Clara County ’s COVID-19-restriktioner kræver, at virksomheder forbliver på 50 procent kapacitet eller mindre.

Ward sagde, at han mener, at han var målrettet, fordi han er sort.

Jeg var den eneste sorte (person) derinde. Jeg ved ikke, hvad der gik hende igennem, sagde Ward og tilføjede, at andre ikke-sorte kunder kom ind i butikken og fik lov at blive.

Du ser al denne trafik komme ind og ud, og du sagde ikke noget til nogen andre? Hvorfor udpeger du mig? ” sagde han.

Ward sagde, at da to kunder forlod butikken, forblev han inde, fordi han troede, at hans tilstedeværelse ikke længere overtrådte kapacitetsreglerne, men at manageren derefter råbte til ham om at forlade.

På Instagram fortalte Ward om sin oplevelse.

Det er trist og ærgerligt, hvor reel diskrimination stadig er, sagde Ward.

Hvorfor er du så fast ved, at jeg forlader din butik? Hvorfor går du forbi alle andre derinde? …Du kommer til mig og beder mig forlade din butik, ” Ward sagde.

Når jeg kommer ind, vil jeg blive behandlet med samme respekt som alle andre. Udskil mig ikke! ”

Ward ’s advokat Adante Pointer sagde, at det var bekvemt, at butikken sagde, at den ikke havde optagelser af mødet, selvom der er overvågningskameraer i butikken.

En talsmand for Starbucks fortalte CBS, at lederens anmodning om, at Ward forlod butikken, ikke var racistisk motiveret, men indrømmede, at medarbejderen kunne have gjort et bedre stykke arbejde med at forklare kapacitetsgrænsen.

Talsmanden sagde, at en intern undersøgelse viste, at andre kunder var blevet bedt om at forlade butikken, men udtrykte sig usikre på, om kunderne rent faktisk forlod, når de blev spurgt. Medarbejdere på San Jose -lokationen er blevet omskolet i, hvordan de skal gribe spørgsmål vedrørende kapacitetsgrænser anderledes an i fremtiden.

Ward efterlod sit telefonnummer hos Starbucks -manageren efter hændelsen, og distriktschefen ringede til ham den nat. Jeg vil bare ikke have, at dette sker for en anden, for lige nu har jeg ondt, og han fortalte distriktschefen.

I 2018 kom Starbucks under beskydning, efter at to sorte mænd blev anholdt på et Philadelphia -sted, fordi de ikke havde købt varer. Siden da er medarbejdere blevet efteruddannet i, hvordan de kan eliminere racemæssig skævhed, sagde virksomheden.


Hvorfor mig?

Starbucks har udsendt en undskyldning, efter at en sort kunde angiveligt blev bedt om at forlade af en manager på grund af COVID-19-begrænsninger, mens andre kunder, der kom ind, måtte blive.

Bryce Ward fortalte KGO-TV ABC7, at han blev udpeget af lederen af ​​chefen for kaffebaren i San Jose på grund af farven på hans hud.

Kom lige op til mig peger på døren og siger, at jeg har brug for dig udenfor. Og i det øjeblik, mand, det er pinligt. Det er irriterende. Ydmygende. Hvorfor mig? ” Ward spurgte.

Starbucks har nu undskyldt Ward, efter at han blev bedt om at vente udenfor, mens hans ordre blev forberedt.

Vi har ingen tolerance for forskelsbehandling af nogen art i vores butikker, og vi vil aldrig have, at en kunde føler sig diskrimineret. Vi beklager Mr. Ward for hans erfaring og har omskolet personale i, hvordan man respektfuldt kan navigere i kapacitetsgrænser for at beskytte partnernes og kunders sundhed og sikkerhed, ” Starbucks sagde i en erklæring.

Kvitteringer viser, at Ward afgav en ordre i butikken omkring kl. 9:30 den 15. marts. Ifølge Ward henvendte en leder sig til ham og sagde, at han var nødt til at vente udenfor, mens hans ordre blev forberedt, fordi butikken var i kapacitet.

Santa Clara County ’s COVID-19-restriktioner kræver, at virksomheder forbliver på 50 procent kapacitet eller mindre.

Ward sagde, at han mener, at han var målrettet, fordi han er sort.

Jeg var den eneste sorte (person) derinde. Jeg ved ikke, hvad der gik hende igennem, sagde Ward og tilføjede, at andre ikke-sorte kunder kom ind i butikken og fik lov at blive.

Du ser al denne trafik komme ind og ud, og du sagde ikke noget til nogen andre? Hvorfor udpeger du mig? ” sagde han.

Ward sagde, at da to kunder forlod butikken, forblev han inde, fordi han troede, at hans tilstedeværelse ikke længere overtrådte kapacitetsreglerne, men at manageren derefter råbte til ham om at forlade.

På Instagram fortalte Ward om sin oplevelse.

Det er trist og ærgerligt, hvor reel diskrimination stadig er, sagde Ward.

Hvorfor er du så fast ved, at jeg forlader din butik? Hvorfor går du forbi alle andre derinde? …Du kommer til mig og beder mig forlade din butik, ” Ward sagde.

Når jeg kommer ind, vil jeg blive behandlet med samme respekt som alle andre. Udskil mig ikke! ”

Ward ’s advokat Adante Pointer sagde, at det var bekvemt, at butikken sagde, at den ikke havde optagelser af mødet, selvom der er sikkerhedskameraer i butikken.

En talsmand for Starbucks fortalte CBS, at lederens anmodning om, at Ward forlod butikken, ikke var racistisk motiveret, men indrømmede, at medarbejderen kunne have gjort et bedre stykke arbejde med at forklare kapacitetsgrænsen.

Talsmanden sagde, at en intern undersøgelse viste, at andre kunder var blevet bedt om at forlade butikken, men udtrykte sig usikre på, om kunderne rent faktisk forlod, når de blev spurgt. Medarbejdere på San Jose -lokationen er blevet omskolet i, hvordan de skal gribe spørgsmål vedrørende kapacitetsgrænser anderledes an i fremtiden.

Ward efterlod sit telefonnummer hos Starbucks -manageren efter hændelsen, og distriktschefen ringede til ham den nat. Jeg vil bare ikke have, at dette sker for en anden, for lige nu har jeg ondt, og han fortalte distriktschefen.

I 2018 kom Starbucks under beskydning, efter at to sorte mænd blev anholdt på et Philadelphia -sted, fordi de ikke havde købt varer. Siden da er medarbejdere blevet efteruddannet i, hvordan de kan eliminere racemæssig skævhed, sagde virksomheden.


Hvorfor mig?

Starbucks har udsendt en undskyldning, efter at en sort kunde angiveligt blev bedt om at forlade af en manager på grund af COVID-19-begrænsninger, mens andre kunder, der kom ind, måtte blive.

Bryce Ward fortalte KGO-TV ABC7, at han blev udpeget af lederen af ​​chefen for kaffebaren i San Jose på grund af farven på hans hud.

Kom lige op til mig peger på døren og siger, at jeg har brug for dig udenfor. Og i det øjeblik, mand, det er pinligt. Det er irriterende. Ydmygende. Hvorfor mig? ” Ward spurgte.

Starbucks har nu undskyldt Ward, efter at han blev bedt om at vente udenfor, mens hans ordre blev forberedt.

Vi har ingen tolerance for forskelsbehandling af nogen art i vores butikker, og vi vil aldrig have, at en kunde føler sig diskrimineret. Vi beklager Mr. Ward for hans erfaring og har omskolet personale i, hvordan man respektfuldt kan navigere i kapacitetsgrænser for at beskytte partnernes og kunders sundhed og sikkerhed, ” Starbucks sagde i en erklæring.

Kvitteringer viser, at Ward afgav en ordre i butikken omkring kl. 9:30 den 15. marts. Ifølge Ward henvendte en leder sig til ham og sagde, at han var nødt til at vente udenfor, mens hans ordre blev forberedt, fordi butikken var i kapacitet.

Santa Clara County ’s COVID-19-restriktioner kræver, at virksomheder forbliver på 50 procent kapacitet eller mindre.

Ward sagde, at han mener, at han var målrettet, fordi han er sort.

Jeg var den eneste sorte (person) derinde. Jeg ved ikke, hvad der gik hende igennem, sagde Ward og tilføjede, at andre ikke-sorte kunder kom ind i butikken og fik lov at blive.

Du ser al denne trafik komme ind og ud, og du sagde ikke noget til nogen andre? Hvorfor udpeger du mig? ” sagde han.

Ward sagde, at da to kunder forlod butikken, forblev han inde, fordi han troede, at hans tilstedeværelse ikke længere overtrådte kapacitetsreglerne, men at manageren derefter råbte til ham om at forlade.

På Instagram fortalte Ward om sin oplevelse.

Det er trist og uheldigt, hvor reel diskrimination stadig er, sagde Ward.

Hvorfor er du så fast ved, at jeg forlader din butik? Hvorfor går du forbi alle andre derinde? …Du kommer til mig og beder mig forlade din butik, ” Ward sagde.

Når jeg kommer ind, vil jeg blive behandlet med samme respekt som alle andre. Udskil mig ikke! ”

Ward ’s advokat Adante Pointer sagde, at det var bekvemt, at butikken sagde, at den ikke havde optagelser af mødet, selvom der er sikkerhedskameraer i butikken.

En talsmand for Starbucks fortalte CBS, at lederens anmodning om, at Ward forlod butikken, ikke var racistisk motiveret, men indrømmede, at medarbejderen kunne have gjort et bedre stykke arbejde med at forklare kapacitetsgrænsen.

Talsmanden sagde, at en intern undersøgelse viste, at andre kunder var blevet bedt om at forlade butikken, men udtrykte sig usikre på, om kunderne rent faktisk forlod, når de blev spurgt. Medarbejdere på San Jose -lokationen er blevet omskolet i, hvordan de skal gribe spørgsmål vedrørende kapacitetsgrænser anderledes an i fremtiden.

Ward efterlod sit telefonnummer hos Starbucks -manageren efter hændelsen, og distriktschefen ringede til ham den nat. Jeg vil bare ikke have, at dette sker for en anden, for lige nu har jeg ondt, og han fortalte distriktschefen.

I 2018 kom Starbucks under beskydning, efter at to sorte mænd blev anholdt på et Philadelphia -sted, fordi de ikke havde købt varer. Siden da er medarbejdere blevet efteruddannet i, hvordan de kan eliminere racemæssig skævhed, sagde virksomheden.


Hvorfor mig?

Starbucks has issued an apology after a Black customer was allegedly asked to leave by a manager over COVID-19 restrictions while other customers who entered were permitted to stay.

Bryce Ward told KGO-TV ABC7 he was singled-out by the manager by the manager of the San Jose coffee shop because of the color of his skin.

“Come straight up to me points to the door and says I need you outside. And at that moment, man, it’s embarrassing. It’s irritating. Humiliating. Why me?” Ward asked.

Starbucks has now apologized to Ward after he was asked to wait outside while his order was being prepared.

“We have no tolerance for discrimination of any kind in our stores and we never want a customer to feel discriminated against. We apologize to Mr. Ward for his experience and have retrained staff on how to respectfully navigate capacity limits to protect the health and safety of partners and customers,” Starbucks said in a statement.

Receipts show Ward placed an order at the shop at around 9:30 a.m. on March 15. According to Ward, a manager approached him and said he needed to wait outside while his order was being prepared because the store was at capacity.

Santa Clara County’s COVID-19 restrictions require businesses to remain at 50 percent capacity or less.

Ward said he believes he was targeted because he’s Black.

“I was the only Black (person) in there. I don’t know what was going through her mind,” Ward said, adding that other non-Black customers entered the store and were allowed to stay.

“You see all this traffic coming in and out and you didn’t say anything to anybody else? Why are you singling me out?” he said.

Ward said that when two customers left the store, he remained inside because he thought his presence was no longer violating capacity rules, but that the manager then yelled at him to leave.

On Instagram, Ward spoke about his experience.

“It’s sad and unfortunate how real discrimination still is,” Ward said.

“Why are you so adamant about me leaving your store? Why do you walk past everybody else in there?…You come to me and ask me to leave your store,” Ward said.

“When I come in I want to be treated with the same respect as everyone else. Do not single me out!”

Ward’s attorney Adante Pointer said it was “convenient” that the store said it doesn’t have footage of the encounter although there are security cameras in the shop.

A Starbucks spokesperson told CBS the manager’s request for Ward to leave the store was not racially motivated, but admitted the employee could have done a better job at explaining the capacity limit.

The spokesperson said an internal investigation showed that other customers had been asked to exit the store, but expressed being unsure about whether the customers actually left when asked. Employees at the San Jose location have been retrained on how to approach issues related to capacity limits differently in the future.

Ward left his phone number with the Starbucks manager after the incident, and the district manager gave him a call that night. “I just don’t want this to happen to someone else because right now I’m hurt,” he told the district manager.

In 2018, Starbucks came under fire after two Black men were arrested at a Philadelphia location because they hadn’t purchased any items. Since then, employees have been retrained on how to eliminate racial bias, the company said.


‘Why Me?’: Starbucks Apologizes After Black Customer Alleges He Was Asked to Leave While Other Customers Entered and Were Permitted to Stay

Starbucks has issued an apology after a Black customer was allegedly asked to leave by a manager over COVID-19 restrictions while other customers who entered were permitted to stay.

Bryce Ward told KGO-TV ABC7 he was singled-out by the manager by the manager of the San Jose coffee shop because of the color of his skin.

“Come straight up to me points to the door and says I need you outside. And at that moment, man, it’s embarrassing. It’s irritating. Humiliating. Why me?” Ward asked.

Starbucks has now apologized to Ward after he was asked to wait outside while his order was being prepared.

“We have no tolerance for discrimination of any kind in our stores and we never want a customer to feel discriminated against. We apologize to Mr. Ward for his experience and have retrained staff on how to respectfully navigate capacity limits to protect the health and safety of partners and customers,” Starbucks said in a statement.

Receipts show Ward placed an order at the shop at around 9:30 a.m. on March 15. According to Ward, a manager approached him and said he needed to wait outside while his order was being prepared because the store was at capacity.

Santa Clara County’s COVID-19 restrictions require businesses to remain at 50 percent capacity or less.

Ward said he believes he was targeted because he’s Black.

“I was the only Black (person) in there. I don’t know what was going through her mind,” Ward said, adding that other non-Black customers entered the store and were allowed to stay.

“You see all this traffic coming in and out and you didn’t say anything to anybody else? Why are you singling me out?” he said.

Ward said that when two customers left the store, he remained inside because he thought his presence was no longer violating capacity rules, but that the manager then yelled at him to leave.

On Instagram, Ward spoke about his experience.

“It’s sad and unfortunate how real discrimination still is,” Ward said.

“Why are you so adamant about me leaving your store? Why do you walk past everybody else in there?…You come to me and ask me to leave your store,” Ward said.

“When I come in I want to be treated with the same respect as everyone else. Do not single me out!”

Ward’s attorney Adante Pointer said it was “convenient” that the store said it doesn’t have footage of the encounter although there are security cameras in the shop.

A Starbucks spokesperson told CBS the manager’s request for Ward to leave the store was not racially motivated, but admitted the employee could have done a better job at explaining the capacity limit.

The spokesperson said an internal investigation showed that other customers had been asked to exit the store, but expressed being unsure about whether the customers actually left when asked. Employees at the San Jose location have been retrained on how to approach issues related to capacity limits differently in the future.

Ward left his phone number with the Starbucks manager after the incident, and the district manager gave him a call that night. “I just don’t want this to happen to someone else because right now I’m hurt,” he told the district manager.

In 2018, Starbucks came under fire after two Black men were arrested at a Philadelphia location because they hadn’t purchased any items. Since then, employees have been retrained on how to eliminate racial bias, the company said.


‘Why Me?’: Starbucks Apologizes After Black Customer Alleges He Was Asked to Leave While Other Customers Entered and Were Permitted to Stay

Starbucks has issued an apology after a Black customer was allegedly asked to leave by a manager over COVID-19 restrictions while other customers who entered were permitted to stay.

Bryce Ward told KGO-TV ABC7 he was singled-out by the manager by the manager of the San Jose coffee shop because of the color of his skin.

“Come straight up to me points to the door and says I need you outside. And at that moment, man, it’s embarrassing. It’s irritating. Humiliating. Why me?” Ward asked.

Starbucks has now apologized to Ward after he was asked to wait outside while his order was being prepared.

“We have no tolerance for discrimination of any kind in our stores and we never want a customer to feel discriminated against. We apologize to Mr. Ward for his experience and have retrained staff on how to respectfully navigate capacity limits to protect the health and safety of partners and customers,” Starbucks said in a statement.

Receipts show Ward placed an order at the shop at around 9:30 a.m. on March 15. According to Ward, a manager approached him and said he needed to wait outside while his order was being prepared because the store was at capacity.

Santa Clara County’s COVID-19 restrictions require businesses to remain at 50 percent capacity or less.

Ward said he believes he was targeted because he’s Black.

“I was the only Black (person) in there. I don’t know what was going through her mind,” Ward said, adding that other non-Black customers entered the store and were allowed to stay.

“You see all this traffic coming in and out and you didn’t say anything to anybody else? Why are you singling me out?” he said.

Ward said that when two customers left the store, he remained inside because he thought his presence was no longer violating capacity rules, but that the manager then yelled at him to leave.

On Instagram, Ward spoke about his experience.

“It’s sad and unfortunate how real discrimination still is,” Ward said.

“Why are you so adamant about me leaving your store? Why do you walk past everybody else in there?…You come to me and ask me to leave your store,” Ward said.

“When I come in I want to be treated with the same respect as everyone else. Do not single me out!”

Ward’s attorney Adante Pointer said it was “convenient” that the store said it doesn’t have footage of the encounter although there are security cameras in the shop.

A Starbucks spokesperson told CBS the manager’s request for Ward to leave the store was not racially motivated, but admitted the employee could have done a better job at explaining the capacity limit.

The spokesperson said an internal investigation showed that other customers had been asked to exit the store, but expressed being unsure about whether the customers actually left when asked. Employees at the San Jose location have been retrained on how to approach issues related to capacity limits differently in the future.

Ward left his phone number with the Starbucks manager after the incident, and the district manager gave him a call that night. “I just don’t want this to happen to someone else because right now I’m hurt,” he told the district manager.

In 2018, Starbucks came under fire after two Black men were arrested at a Philadelphia location because they hadn’t purchased any items. Since then, employees have been retrained on how to eliminate racial bias, the company said.


Se videoen: UPDATED STARBUCKS CUP COLLECTION! OVER 50 CUPS. IAmNikkieG (Juni 2022).


Kommentarer:

  1. Herbert

    Jeg er ked af det, men jeg tror, ​​du tager fejl. Jeg er sikker. Jeg foreslår at diskutere det.

  2. Gami

    Skriver du ikke på bestilling?

  3. Akir

    I suggest you visit a site that has many articles on the topic that interests you.

  4. Videl

    Bravo, hvilken sætning..., en fantastisk idé

  5. Meino

    Fantastisk besked, meget interessant for mig :)

  6. Clancy

    I det er noget. Jeg vil vide, mange tak for en forklaring.



Skriv en besked