Nye opskrifter

Starbucks skitserer enhed, produktvækst

Starbucks skitserer enhed, produktvækst


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Starbucks Corp. fortsætter med at forfølge ekspansionsplaner både inden for og uden for sine enheder, på trods af at eksternt økonomisk pres truer virksomhedens bundlinje.

Modvinden af ​​højere råvareomkostninger, primært til kaffe, vil tage en forventet vejning på 230 millioner dollars på Starbucks i 2012. Men momentum fra de udvidede dagligvareprodukter og international vækst vil fortsat drive resultater, sagde virksomhedens embedsmænd efter en rapport om første kvartal indtjening, hvilket viste en stigning på 10 procent i overskud og rekordomsætning.

Starbucks formand og administrerende direktør Howard Schultz sagde, at kaffehuskæden betjener flere kunder end nogensinde før på sine 17.244 steder i verden på trods af en "seismisk ændring" i forbrugeradfærd fra den "katastrofale" recession.

Starbucks, sagde han, er godt positioneret til at drage fordel af de ændringer, som omfatter fortsat økonomisk pres på forbrugerne og øget brug af digitale og sociale medier og mobilbetaling.

For eksempel betaler hver fjerde kunde med Starbucks loyalitetskort, som tilbyder rabatter, der appellerer til budgetbevidste gæster, sagde han.

Starbucks har også 40 millioner fans på Facebook og er førende på Twitter og Foursquare, hvilket giver virksomheden mulighed for at sænke traditionelle annonceringsomkostninger og "opbygge et mere varigt følelsesmæssigt forhold til vores kunder," sagde Schultz.

I betragtning af de makroproblemer, mange virksomheder står over for, "har vi været i stand til at blive til en konkurrencefordel med hensyn til værdi, sociale digitale medier og mobilbetaling," sagde han.

Starbucks 'amerikanske virksomhedsejede enheder havde en stigning i salget i samme butik på 9 procent i første kvartal, inklusive en stigning på 7 procent i trafikken. Det var den stærkeste feriesæson i virksomhedens 40-årige historie.

Virksomhedens embedsmænd krediterede forbedret produktivitet på enhedsniveau samt succes med dagstreg med kædenes Bistro Box-måltider, Frappuccino Happy Hour-tilbud og Treat Receipts, der tilbyder rabatter på en anden drink senere på dagen.

Starbucks skitserede andre fremskrivninger for 2012:

Amerika: Brug af et nyt format til at rapportere resultater, Americas -regionen omfatter nu 12.494 placeringer i USA - som tegner sig for omkring 90 procent af resultaterne - sammen med Canada og Latinamerika.

Clifford Burrows, formand for divisionen Americas, sagde, at ferietilbud, såsom pebermynte -mokka, honningkagerlatte og karamelbrulée -latte -drikke, øgede salget med omkring 20 procent i forhold til det foregående år.

Gennemsnitlige daglige transaktioner pr. Sted overgik en tidligere rekord, der blev sat i 2006, og 413.000 mennesker sluttede sig til kæden My Starbucks Rewards -program alene i december, hvilket bragte det samlede medlemskab på 3,7 millioner.


Starbucks generiske strategi & Intensive vækststrategier

En Starbucks -café i Lima, Peru. Starbucks Coffeys generiske strategi (Porters model) er i overensstemmelse med den markedsindtrængende vækststrategi. Virksomheden anvender imidlertid også produktudvikling og markedsudvikling som sekundære intensive vækststrategier for sin forretning i kaffehus og merchandise. (Foto: Public Domain)

Starbucks Corporation (også kendt som Starbucks Coffee Company) vokser sine multinationale aktiviteter gennem en generisk strategi, der fremhæver specialiteten i sine produkter. I Michael Porters model fokuserer denne generiske konkurrencestrategi på at adskille kaffeforretningen fra konkurrenter. På den anden side påvirker en kombination af intensive vækststrategier den tilgang, som Starbucks bruger til vækst og ekspansion. Baseret på Igor Ansoffs matrix for markedsudvidelse er disse strategier for intensiv vækst direkte relateret til virksomhedens generiske strategi for konkurrencedygtig positionering på kaffehusmarkedet. De intensive vækststrategier skal stemme overens med den generiske strategi for at maksimere Starbucks konkurrencefordel for fast præstation og potentiel succes. I denne forretningsanalysesag kan en sådan tilpasning ses i virksomhedens fortsatte vægt på at trænge ind på markeder med sine specialkaffe -produkter, samtidig med at de tilbyder disse produkter til kunder i forskellige markedssegmenter. Tilpasning af sin generiske strategi og intensive vækststrategier styrker Starbucks Coffee's konkurrencefordel og forretningspræstationer på et stadig mere konkurrencedygtigt globalt marked.

Effektiv tilpasning mellem dens generiske strategi for konkurrencefordele og strategier for intensiv vækst understøtter Starbucks Corporation's præstationer mod konkurrenter som McDonald's og Dunkin '(tidligere Dunkin' Donuts) samt Maxwell House og Folgers, der konkurrerer inden for mad og drikke og forbrugsvarer marked. Med sin virksomhedsstrategiske positionering som førende inden for kaffekædeindustrien fastholder Starbucks brugen af ​​en generisk strategi, der involverer specialitet i produkter og intensive vækststrategier, der understreger nuværende og nye produkter på virksomhedens nuværende markeder.


Starbucks generiske strategi & Intensive vækststrategier

En Starbucks -café i Lima, Peru. Starbucks Coffeys generiske strategi (Porters model) er i overensstemmelse med den markedspenetrationsintensive vækststrategi. Virksomheden anvender imidlertid også produktudvikling og markedsudvikling som sekundære intensive vækststrategier for sine forretninger i kaffehus og merchandise. (Foto: Public Domain)

Starbucks Corporation (også kendt som Starbucks Coffee Company) vokser sine multinationale aktiviteter gennem en generisk strategi, der fremhæver specialiteten i sine produkter. I Michael Porters model fokuserer denne generiske konkurrencestrategi på at adskille kaffeforretningen fra konkurrenter. På den anden side påvirker en kombination af intensive vækststrategier den tilgang, som Starbucks bruger til vækst og ekspansion. Baseret på Igor Ansoffs matrix for markedsudvidelse er disse strategier for intensiv vækst direkte relateret til virksomhedens generiske strategi for konkurrencedygtig positionering på kaffehusmarkedet. De intensive vækststrategier skal stemme overens med den generiske strategi for at maksimere Starbucks konkurrencefordel for fast præstation og potentiel succes. I denne forretningsanalysesag kan en sådan tilpasning observeres i virksomhedens fortsatte vægt på at trænge ind på markeder med sine specialkaffe -produkter, samtidig med at de tilbyder disse produkter til kunder i forskellige markedssegmenter. Tilpasning af sin generiske strategi og intensive vækststrategier styrker Starbucks Coffee's konkurrencefordel og forretningspræstationer på et stadig mere konkurrencedygtigt globalt marked.

Effektiv tilpasning mellem dens generiske strategi for konkurrencefordele og strategier for intensiv vækst understøtter Starbucks Corporation's præstationer mod konkurrenter som McDonald's og Dunkin '(tidligere Dunkin' Donuts) samt Maxwell House og Folgers, der konkurrerer inden for mad og drikke og forbrugsvarer marked. Med sin virksomhedsstrategiske positionering som førende inden for kaffekædeindustrien fastholder Starbucks brugen af ​​en generisk strategi, der involverer specialitet i produkter og intensive vækststrategier, der understreger nuværende og nye produkter på virksomhedens nuværende markeder.


Starbucks generiske strategi & Intensive vækststrategier

En Starbucks -café i Lima, Peru. Starbucks Coffeys generiske strategi (Porters model) er i overensstemmelse med den markedsindtrængende vækststrategi. Virksomheden anvender imidlertid også produktudvikling og markedsudvikling som sekundære intensive vækststrategier for sine forretninger i kaffehus og merchandise. (Foto: Public Domain)

Starbucks Corporation (også kendt som Starbucks Coffee Company) vokser sine multinationale aktiviteter gennem en generisk strategi, der fremhæver specialiteten i sine produkter. I Michael Porters model fokuserer denne generiske konkurrencestrategi på at adskille kaffeforretningen fra konkurrenter. På den anden side påvirker en kombination af intensive vækststrategier den tilgang, som Starbucks bruger til vækst og ekspansion. Baseret på Igor Ansoffs matrix for markedsudvidelse er disse strategier for intensiv vækst direkte relateret til virksomhedens generiske strategi for konkurrencedygtig positionering på kaffehusmarkedet. De intensive vækststrategier skal stemme overens med den generiske strategi for at maksimere Starbucks konkurrencefordel for fast præstation og potentiel succes. I denne forretningsanalysesag kan en sådan tilpasning observeres i virksomhedens fortsatte vægt på at trænge ind på markeder med sine specialkaffe -produkter, samtidig med at de tilbyder disse produkter til kunder i forskellige markedssegmenter. Tilpasning af sin generiske strategi og intensive vækststrategier styrker Starbucks Coffee's konkurrencefordel og forretningspræstationer på et stadig mere konkurrencedygtigt globalt marked.

Effektiv tilpasning mellem dens generiske strategi for konkurrencefordele og strategier for intensiv vækst understøtter Starbucks Corporation's præstationer mod konkurrenter som McDonald's og Dunkin '(tidligere Dunkin' Donuts) samt Maxwell House og Folgers, der konkurrerer inden for mad og drikke og forbrugsvarer marked. Med sin virksomhedsstrategiske positionering som førende inden for kaffekædeindustrien fastholder Starbucks brugen af ​​en generisk strategi, der involverer specialitet i produkter og intensive vækststrategier, der understreger nuværende og nye produkter på virksomhedens nuværende markeder.


Starbucks generiske strategi & Intensive vækststrategier

En Starbucks -café i Lima, Peru. Starbucks Coffeys generiske strategi (Porters model) er i overensstemmelse med den markedsindtrængende vækststrategi. Virksomheden anvender imidlertid også produktudvikling og markedsudvikling som sekundære intensive vækststrategier for sine forretninger i kaffehus og merchandise. (Foto: Public Domain)

Starbucks Corporation (også kendt som Starbucks Coffee Company) vokser sine multinationale aktiviteter gennem en generisk strategi, der fremhæver specialiteten i sine produkter. I Michael Porters model fokuserer denne generiske konkurrencestrategi på at adskille kaffeforretningen fra konkurrenter. På den anden side påvirker en kombination af intensive vækststrategier den tilgang, som Starbucks bruger til vækst og ekspansion. Baseret på Igor Ansoffs matrix for markedsudvidelse er disse strategier for intensiv vækst direkte relateret til virksomhedens generiske strategi for konkurrencedygtig positionering på kaffehusmarkedet. De intensive vækststrategier skal stemme overens med den generiske strategi for at maksimere Starbucks konkurrencefordel for fast præstation og potentiel succes. I denne forretningsanalysesag kan en sådan tilpasning ses i virksomhedens fortsatte vægt på at trænge ind på markeder med sine specialkaffe -produkter, samtidig med at de tilbyder disse produkter til kunder i forskellige markedssegmenter. Tilpasning af sin generiske strategi og intensive vækststrategier styrker Starbucks Coffee's konkurrencefordel og forretningspræstationer på et stadig mere konkurrencedygtigt globalt marked.

Effektiv tilpasning mellem dens generiske strategi for konkurrencefordele og strategier for intensiv vækst understøtter Starbucks Corporation's præstationer mod konkurrenter som McDonald's og Dunkin '(tidligere Dunkin' Donuts) samt Maxwell House og Folgers, der konkurrerer inden for mad og drikke og forbrugsvarer marked. Med sin forretningsstrategiske positionering til førende inden for kaffekædeindustrien fastholder Starbucks brugen af ​​en generisk strategi, der involverer specialitet i produkter og intensive vækststrategier, der understreger nuværende og nye produkter på virksomhedens nuværende markeder.


Starbucks generiske strategi & Intensive vækststrategier

En Starbucks -café i Lima, Peru. Starbucks Coffeys generiske strategi (Porters model) er i overensstemmelse med den markedsindtrængende vækststrategi. Virksomheden anvender imidlertid også produktudvikling og markedsudvikling som sekundære intensive vækststrategier for sin forretning i kaffehus og merchandise. (Foto: Public Domain)

Starbucks Corporation (også kendt som Starbucks Coffee Company) vokser sine multinationale aktiviteter gennem en generisk strategi, der fremhæver specialiteten i sine produkter. I Michael Porters model fokuserer denne generiske konkurrencestrategi på at adskille kaffeforretningen fra konkurrenter. På den anden side påvirker en kombination af intensive vækststrategier den tilgang, som Starbucks bruger til vækst og ekspansion. Baseret på Igor Ansoffs matrix for markedsudvidelse er disse strategier for intensiv vækst direkte relateret til virksomhedens generiske strategi for konkurrencedygtig positionering på kaffehusmarkedet. De intensive vækststrategier skal stemme overens med den generiske strategi for at maksimere Starbucks konkurrencefordel for fast præstation og potentiel succes. I denne forretningsanalysesag kan en sådan tilpasning ses i virksomhedens fortsatte vægt på at trænge ind på markeder med sine specialkaffe -produkter, samtidig med at de tilbyder disse produkter til kunder i forskellige markedssegmenter. Tilpasning af sin generiske strategi og intensive vækststrategier styrker Starbucks Coffee's konkurrencefordel og forretningspræstationer på et stadig mere konkurrencedygtigt globalt marked.

Effektiv tilpasning mellem dens generiske strategi for konkurrencefordele og strategier for intensiv vækst understøtter Starbucks Corporation's præstationer mod konkurrenter som McDonald's og Dunkin '(tidligere Dunkin' Donuts) samt Maxwell House og Folgers, der konkurrerer inden for mad og drikke og forbrugsvarer marked. Med sin forretningsstrategiske positionering til førende inden for kaffekædeindustrien fastholder Starbucks brugen af ​​en generisk strategi, der involverer specialitet i produkter og intensive vækststrategier, der understreger nuværende og nye produkter på virksomhedens nuværende markeder.


Starbucks generiske strategi & Intensive vækststrategier

En Starbucks -café i Lima, Peru. Starbucks Coffeys generiske strategi (Porters model) er i overensstemmelse med den markedsindtrængende vækststrategi. Virksomheden anvender imidlertid også produktudvikling og markedsudvikling som sekundære intensive vækststrategier for sin forretning i kaffehus og merchandise. (Foto: Public Domain)

Starbucks Corporation (også kendt som Starbucks Coffee Company) vokser sine multinationale aktiviteter gennem en generisk strategi, der fremhæver specialiteten i sine produkter. I Michael Porters model fokuserer denne generiske konkurrencestrategi på at adskille kaffeforretningen fra konkurrenter. På den anden side påvirker en kombination af intensive vækststrategier den tilgang, som Starbucks bruger til vækst og ekspansion. Baseret på Igor Ansoffs matrix for markedsudvidelse er disse strategier for intensiv vækst direkte relateret til virksomhedens generiske strategi for konkurrencedygtig positionering på kaffehusmarkedet. De intensive vækststrategier skal stemme overens med den generiske strategi for at maksimere Starbucks konkurrencefordel for fast præstation og potentiel succes. I denne forretningsanalysesag kan en sådan tilpasning ses i virksomhedens fortsatte vægt på at trænge ind på markeder med sine specialkaffe -produkter, samtidig med at de tilbyder disse produkter til kunder i forskellige markedssegmenter. Tilpasning af sin generiske strategi og intensive vækststrategier styrker Starbucks Coffee's konkurrencefordel og forretningspræstationer på et stadig mere konkurrencedygtigt globalt marked.

Effektiv tilpasning mellem dens generiske strategi for konkurrencefordele og strategier for intensiv vækst understøtter Starbucks Corporation's præstationer mod konkurrenter som McDonald's og Dunkin '(tidligere Dunkin' Donuts) samt Maxwell House og Folgers, der konkurrerer inden for mad og drikke og forbrugsvarer marked. Med sin virksomhedsstrategiske positionering som førende inden for kaffekædeindustrien fastholder Starbucks brugen af ​​en generisk strategi, der involverer specialitet i produkter og intensive vækststrategier, der understreger nuværende og nye produkter på virksomhedens nuværende markeder.


Starbucks generiske strategi & Intensive vækststrategier

En Starbucks -café i Lima, Peru. Starbucks Coffeys generiske strategi (Porters model) er i overensstemmelse med den markedspenetrationsintensive vækststrategi. Virksomheden anvender imidlertid også produktudvikling og markedsudvikling som sekundære intensive vækststrategier for sin forretning i kaffehus og merchandise. (Foto: Public Domain)

Starbucks Corporation (også kendt som Starbucks Coffee Company) vokser sine multinationale aktiviteter gennem en generisk strategi, der fremhæver specialiteten i sine produkter. I Michael Porters model fokuserer denne generiske konkurrencestrategi på at adskille kaffeforretningen fra konkurrenter. På den anden side påvirker en kombination af intensive vækststrategier den tilgang, som Starbucks bruger til vækst og ekspansion. Baseret på Igor Ansoffs matrix for markedsudvidelse er disse strategier for intensiv vækst direkte relateret til virksomhedens generiske strategi for konkurrencedygtig positionering på kaffehusmarkedet. De intensive vækststrategier skal stemme overens med den generiske strategi for at maksimere Starbucks konkurrencefordel for fast præstation og potentiel succes. I denne forretningsanalysesag kan en sådan tilpasning ses i virksomhedens fortsatte vægt på at trænge ind på markeder med sine specialkaffe -produkter, samtidig med at de tilbyder disse produkter til kunder i forskellige markedssegmenter. Tilpasning af sin generiske strategi og intensive vækststrategier styrker Starbucks Coffee's konkurrencefordel og forretningspræstationer på et stadig mere konkurrencedygtigt globalt marked.

Effektiv tilpasning mellem dens generiske strategi for konkurrencefordele og strategier for intensiv vækst understøtter Starbucks Corporation's præstationer mod konkurrenter som McDonald's og Dunkin '(tidligere Dunkin' Donuts) samt Maxwell House og Folgers, der konkurrerer inden for mad og drikke og forbrugsvarer marked. Med sin virksomhedsstrategiske positionering som førende inden for kaffekædeindustrien fastholder Starbucks brugen af ​​en generisk strategi, der involverer specialitet i produkter og intensive vækststrategier, der understreger nuværende og nye produkter på virksomhedens nuværende markeder.


Starbucks generiske strategi & Intensive vækststrategier

En Starbucks -café i Lima, Peru. Starbucks Coffeys generiske strategi (Porters model) er i overensstemmelse med den markedsindtrængende vækststrategi. Virksomheden anvender imidlertid også produktudvikling og markedsudvikling som sekundære intensive vækststrategier for sine forretninger i kaffehus og merchandise. (Foto: Public Domain)

Starbucks Corporation (også kendt som Starbucks Coffee Company) vokser sine multinationale aktiviteter gennem en generisk strategi, der fremhæver specialiteten i sine produkter. I Michael Porters model fokuserer denne generiske konkurrencestrategi på at adskille kaffeforretningen fra konkurrenter. På den anden side påvirker en kombination af intensive vækststrategier den tilgang, som Starbucks bruger til vækst og ekspansion. Baseret på Igor Ansoffs matrix for markedsudvidelse er disse strategier for intensiv vækst direkte relateret til virksomhedens generiske strategi for konkurrencedygtig positionering på kaffehusmarkedet. De intensive vækststrategier skal stemme overens med den generiske strategi for at maksimere Starbucks konkurrencefordel for fast præstation og potentiel succes. I denne forretningsanalysesag kan en sådan tilpasning ses i virksomhedens fortsatte vægt på at trænge ind på markeder med sine specialkaffe -produkter, samtidig med at de tilbyder disse produkter til kunder i forskellige markedssegmenter. Tilpasning af sin generiske strategi og intensive vækststrategier styrker Starbucks Coffee's konkurrencefordel og forretningspræstationer på et stadig mere konkurrencedygtigt globalt marked.

Effektiv tilpasning mellem dens generiske strategi for konkurrencefordele og strategier for intensiv vækst understøtter Starbucks Corporation's præstationer mod konkurrenter som McDonald's og Dunkin '(tidligere Dunkin' Donuts) samt Maxwell House og Folgers, der konkurrerer inden for mad og drikke og forbrugsvarer marked. Med sin forretningsstrategiske positionering til førende inden for kaffekædeindustrien fastholder Starbucks brugen af ​​en generisk strategi, der involverer specialitet i produkter og intensive vækststrategier, der understreger nuværende og nye produkter på virksomhedens nuværende markeder.


Starbucks generiske strategi & Intensive vækststrategier

En Starbucks -café i Lima, Peru. Starbucks Coffeys generiske strategi (Porters model) er i overensstemmelse med den markedsindtrængende vækststrategi. Virksomheden anvender imidlertid også produktudvikling og markedsudvikling som sekundære intensive vækststrategier for sin forretning i kaffehus og merchandise. (Foto: Public Domain)

Starbucks Corporation (også kendt som Starbucks Coffee Company) vokser sine multinationale aktiviteter gennem en generisk strategi, der fremhæver specialiteten i sine produkter. I Michael Porters model fokuserer denne generiske konkurrencestrategi på at adskille kaffeforretningen fra konkurrenter. På den anden side påvirker en kombination af intensive vækststrategier den tilgang, som Starbucks bruger til vækst og ekspansion. Baseret på Igor Ansoffs matrix for markedsudvidelse er disse strategier for intensiv vækst direkte relateret til virksomhedens generiske strategi for konkurrencedygtig positionering på kaffehusmarkedet. De intensive vækststrategier skal stemme overens med den generiske strategi for at maksimere Starbucks konkurrencefordel for fast præstation og potentiel succes. I denne forretningsanalysesag kan en sådan tilpasning observeres i virksomhedens fortsatte vægt på at trænge ind på markeder med sine specialkaffe -produkter, samtidig med at de tilbyder disse produkter til kunder i forskellige markedssegmenter. Tilpasning af sin generiske strategi og intensive vækststrategier styrker Starbucks Coffee's konkurrencefordel og forretningspræstationer på et stadig mere konkurrencedygtigt globalt marked.

Effektiv tilpasning mellem dens generiske strategi for konkurrencefordele og strategier for intensiv vækst understøtter Starbucks Corporation's præstationer mod konkurrenter som McDonald's og Dunkin '(tidligere Dunkin' Donuts) samt Maxwell House og Folgers, der konkurrerer inden for mad og drikke og forbrugsvarer marked. Med sin forretningsstrategiske positionering til førende inden for kaffekædeindustrien fastholder Starbucks brugen af ​​en generisk strategi, der involverer specialitet i produkter og intensive vækststrategier, der understreger nuværende og nye produkter på virksomhedens nuværende markeder.


Starbucks generiske strategi & Intensive vækststrategier

En Starbucks -café i Lima, Peru. Starbucks Coffeys generiske strategi (Porters model) er i overensstemmelse med den markedsindtrængende vækststrategi. Virksomheden anvender imidlertid også produktudvikling og markedsudvikling som sekundære intensive vækststrategier for sin forretning i kaffehus og merchandise. (Foto: Public Domain)

Starbucks Corporation (også kendt som Starbucks Coffee Company) vokser sine multinationale aktiviteter gennem en generisk strategi, der fremhæver specialiteten i sine produkter. I Michael Porters model fokuserer denne generiske konkurrencestrategi på at adskille kaffeforretningen fra konkurrenter. På den anden side påvirker en kombination af intensive vækststrategier den tilgang, som Starbucks bruger til vækst og ekspansion. Baseret på Igor Ansoffs matrix for markedsudvidelse er disse strategier for intensiv vækst direkte relateret til virksomhedens generiske strategi for konkurrencedygtig positionering på kaffehusmarkedet. De intensive vækststrategier skal stemme overens med den generiske strategi for at maksimere Starbucks konkurrencefordel for fast præstation og potentiel succes. I denne forretningsanalysesag kan en sådan tilpasning observeres i virksomhedens fortsatte vægt på at trænge ind på markeder med sine specialkaffe -produkter, samtidig med at de tilbyder disse produkter til kunder i forskellige markedssegmenter. Tilpasning af sin generiske strategi og intensive vækststrategier styrker Starbucks Coffee's konkurrencefordel og forretningspræstationer på et stadig mere konkurrencedygtigt globalt marked.

Effektiv tilpasning mellem dens generiske strategi for konkurrencefordele og strategier for intensiv vækst understøtter Starbucks Corporation's præstationer mod konkurrenter som McDonald's og Dunkin '(tidligere Dunkin' Donuts) samt Maxwell House og Folgers, der konkurrerer inden for mad og drikke og forbrugsvarer marked. Med sin virksomhedsstrategiske positionering som førende inden for kaffekædeindustrien fastholder Starbucks brugen af ​​en generisk strategi, der involverer specialitet i produkter og intensive vækststrategier, der understreger nuværende og nye produkter på virksomhedens nuværende markeder.