Nye opskrifter

Verdens første vægttab parfume og flere nyheder

Verdens første vægttab parfume og flere nyheder


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

I dagens Media Mix understøtter dekaner fra Johns Hopkins Meatless Mondays, plus restauranter i London er fuldstændig øde

Arthur Bovino

Daily Meal bringer dig de største nyheder fra madverdenen.

Parfume til at tabe sig: En ny duft kaldet Prends Moi (med noter af bergamot, mandarin og grapefrugt) gør tilsyneladende mindre tilbøjelige til at snack, mens slankere ned med brugere med et "slankekompleks" af koffein, carnitin og spirulina. [Daglig post]

Todd English's Ex fanget i klæbrig situation: Erica Wang, som engelske forlod ved alteret i 2009, blev bustet for at stjæle $ 52.000 tøj fra Ralph Lauren, hvor hun arbejder. Hun blev også fanget ved at stjæle fra Bergdorf i 2004, siger Posten. Yikes. [NY Post]

Græsk yoghurtbarer en trend: Med åbningen af ​​Chobanis café og Pinkberrys nye morgenmadsserie er det sikkert at sige, at flere yoghurtbarer er på vej. [USA Today]

London -restauranterne er tomme til OL: Tilsyneladende er alle butikker og teatre helt tømt (med trafik faldende en tredjedel) på grund af spillene. [Daglig post]

Johns Hopkins Dean skuffet over USDA: Dekanen for Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health udtrykker sin skuffelse over USDA's tilbagekaldelse af deres Meatless Monday -godkendelse. [Nyhedsmæssigt]


Grad skabte verdens første deodorant for mennesker med handicap

Degree Inclusive er designet med tanke på mennesker med motoriske handicap i øvre lemmer og/eller synshandicap.

Tag en spadseretur ned ad deodorantgangen på ethvert apotek, og du vil uden tvivl se rækker og rækker af rektangulære rør. Og selvom denne type emballage er blevet effektivt universel, blev den ikke udtænkt med alle i tankerne, især mennesker med synshandicap og/eller motoriske handicap i øvre lemmer. FTR, der inkluderer mange mennesker —  one i fire mennesker i USA har en eller anden form for handicap, omkring 14 procent af de voksne har et handicap (alvorlige vanskeligheder med at gå eller gå på trapper) og omkring fem procent har en vision værdiforringelse ifølge Centers for Disease Control (CDC). Efter at have bemærket dette hul på markedet, satte Degree sig for at skabe verden og få den første & quotadaptive deodorant & quot specielt designet til mennesker, der lever med syns- og motoriske handicap. (Relateret: Yoga lærte mig, at jeg er i stand som kvinde med handicap)

Mærket samarbejdede med et team af designeksperter, ergoterapeuter, ingeniører og mennesker med handicap for at udvikle det nye deodorantdesign, ifølge en pressemeddelelse. Resultatet? Degree Inclusive: en prototype (hvilket betyder, at den revolutionære deodorant endnu ikke er kommet på markedet), der løser nogle af manglerne ved traditionelle deodorantdesign. Til at begynde med kan det være sværere at dreje en hætte af eller dreje en pind for at genindlæse produktet for mennesker med begrænset armmobilitet. Så i stedet for en traditionel hætte har Degree Inclusive en krog i enden til brug med én hånd og magnetisk lukning for lettere åbning og lukning. Det vil sige, at du kan hænge deodoranten ved sit hooked låg og trække ned i den nederste del for at åbne produktet problemfrit. Når du er færdig med at anvende (via roll-on applikatoren), er det en god idé at snappe bunden på plads igen takket være magneterne.

Derudover blev applikatoren skabt med mennesker med begrænset greb i tankerne, med en bredere base end gennemsnittet med buede håndtag på hver side. Deodoranten har en punktskriftsmærkning og anvisninger, som kan være nyttige for personer med synshandicap. Oven i alt dette er Degree Inclusive også genopfyldelig, hvilket gør det til en mere bæredygtig mulighed end den engang, du kan smide i skraldespanden, når den er tom. (Relateret: De 8 bedste deodoranter til kvinder, ifølge tusindvis af anmeldelser)

Degree slutter sig til et par udvalgte store personlige plejemærker, der har til formål at gøre deres emballage mere inkluderende over for mennesker med handicap. For eksempel inkluderer L & aposOccitane punktskrift på omkring 70 procent af emballagen, iflg Vogue Business. Og i 2018 blev Herbal Essences det første massehårsmærke, der tilføjede taktile markeringer (vs. braille, som kan tage år at lære) til shampoo og balsamflasker. I det store og hele har firmaer, der har tilbragt & apost, dog haft handicappede i tankerne, hvilket fremgår af det faktum, at det tog så lang tid at give deodoranten en fornyelse. (Relateret: #AbledsAreWeird afslører, at BS mennesker med handicap udholder på daglig basis)

Hvis du er vild med at prøve Degree Inclusive (og hvem ville ikke være?), Bliver du nødt til at sidde stramt, da produktet endnu ikke er kommet på hylderne. På dette tidspunkt er prototypen i beta -test, så mennesker med handicap kan give yderligere feedback om designet inden lanceringen. Alligevel er det lovende, at et adaptivt deodorantdesign endelig er i horisonten og fra et af de mest tilgængelige deodorantmærker, ikke mindre.


Grad skabte verdens første deodorant for mennesker med handicap

Degree Inclusive er designet med tanke på mennesker med motoriske handicap i øvre lemmer og/eller synshandicap.

Tag en spadseretur ned ad deodorantgangen på ethvert apotek, og du vil uden tvivl se rækker og rækker af rektangulære rør. Og selvom denne type emballage er blevet effektivt universel, blev den ikke udtænkt med alle i tankerne, især mennesker med synshandicap og/eller motoriske handicap i øvre lemmer. FTR, der inkluderer mange mennesker —  one i fire mennesker i USA har en eller anden form for handicap, omkring 14 procent af de voksne har et handicap (alvorlige vanskeligheder med at gå eller gå på trapper) og omkring fem procent har en vision værdiforringelse ifølge Centers for Disease Control (CDC). Efter at have bemærket dette hul på markedet, satte Degree sig for at skabe verden og få den første & quotadaptive deodorant & quot specielt designet til mennesker, der lever med syns- og motoriske handicap. (Relateret: Yoga lærte mig, at jeg er i stand som en kvinde med et handicap)

Mærket samarbejdede med et team af designeksperter, ergoterapeuter, ingeniører og mennesker med handicap for at udvikle det nye deodorantdesign, ifølge en pressemeddelelse. Resultatet? Degree Inclusive: en prototype (hvilket betyder, at den revolutionære deodorant endnu ikke er kommet på markedet), der løser nogle af manglerne ved traditionelle deodorantdesign. Til at begynde med kan det være sværere at dreje en hætte af eller dreje en pind for at genindlæse produktet for mennesker med begrænset armmobilitet. Så i stedet for en traditionel hætte har Degree Inclusive en krog i enden til brug med én hånd og magnetisk lukning for lettere åbning og lukning. Det vil sige, at du kan hænge deodoranten ved sit hooked låg og trække ned i den nederste del for at åbne produktet problemfrit. Når du er færdig med at anvende (via roll-on applikatoren), er det en god idé at snappe bunden på plads igen takket være magneterne.

Derudover blev applikatoren skabt med mennesker med begrænset greb i tankerne, med en bredere base end gennemsnittet med buede håndtag på hver side. Deodoranten har en punktskrift og retningslinjer, som kan være nyttig for personer med synshandicap. Oven i alt dette er Degree Inclusive også genopfyldelig, hvilket gør det til en mere bæredygtig mulighed end den engang, du kan smide i skraldespanden, når den er tom. (Relateret: De 8 bedste deodoranter til kvinder, ifølge tusindvis af anmeldelser)

Degree slutter sig til et par udvalgte store personlige plejemærker, der har til formål at gøre deres emballage mere inkluderende over for mennesker med handicap. For eksempel inkluderer L & aposOccitane punktskrift på omkring 70 procent af emballagen, iflg Vogue Business. Og i 2018 blev Herbal Essences det første massehårsmærke, der tilføjede taktile markeringer (vs. braille, som kan tage år at lære) til shampoo og balsamflasker. I det store og hele har firmaer, der har tilbragt & apost, dog haft handicappede i tankerne, hvilket fremgår af det faktum, at det tog så lang tid at give deodoranten en fornyelse. (Relateret: #AbledsAreWeird afslører, at BS mennesker med handicap udholder på daglig basis)

Hvis du er vild med at prøve Degree Inclusive (og hvem ville ikke være?), Bliver du nødt til at sidde stramt, da produktet endnu ikke er kommet på hylderne. På dette tidspunkt er prototypen i betatest, så mennesker med handicap kan give yderligere feedback om designet inden lanceringen. Alligevel er det lovende, at et adaptivt deodorantdesign endelig er i horisonten og fra et af de mest tilgængelige deodorantmærker, ikke mindre.


Grad skabte verdens første deodorant for mennesker med handicap

Degree Inclusive er designet med tanke på mennesker med motoriske handicap i øvre lemmer og/eller synshandicap.

Tag en spadseretur ned ad deodorantgangen på ethvert apotek, og du vil uden tvivl se rækker og rækker af rektangulære rør. Og selvom denne type emballage er blevet effektivt universel, blev den ikke udtænkt med alle i tankerne, især mennesker med synshandicap og/eller motoriske handicap i øvre lemmer. FTR, der omfatter mange mennesker —  one i fire mennesker i USA har en eller anden form for handicap, omkring 14 procent af de voksne har et handicap (alvorlige vanskeligheder med at gå eller gå på trapper) og omkring fem procent har en vision værdiforringelse ifølge Centers for Disease Control (CDC). Efter at have bemærket dette hul på markedet, satte Degree sig for at skabe verden og få den første & quotadaptive deodorant & quot specielt designet til mennesker, der lever med syns- og motoriske handicap. (Relateret: Yoga lærte mig, at jeg er i stand som kvinde med handicap)

Mærket samarbejdede med et team af designeksperter, ergoterapeuter, ingeniører og mennesker med handicap for at udvikle det nye deodorantdesign, ifølge en pressemeddelelse. Resultatet? Degree Inclusive: en prototype (hvilket betyder, at den revolutionære deodorant endnu ikke er kommet på markedet), der løser nogle af manglerne ved traditionelle deodorantdesign. Til at begynde med kan det være sværere at dreje en hætte af eller dreje en pind for at genindlæse produktet for mennesker med begrænset armmobilitet. Så i stedet for en traditionel hætte har Degree Inclusive en krog i enden til brug med én hånd og magnetisk lukning for lettere åbning og lukning. Det vil sige, at du kan hænge deodoranten ved sit hooked låg og trække ned i den nederste del for at åbne produktet problemfrit. Når du er færdig med at anvende (via roll-on applikatoren), er det en god idé at snappe bunden på plads igen takket være magneterne.

Derudover blev applikatoren skabt med mennesker med begrænset greb i tankerne, med en bredere base end gennemsnittet med buede håndtag på hver side. Deodoranten har en punktskrift og retningslinjer, som kan være nyttig for personer med synshandicap. Oven i alt dette er Degree Inclusive også genopfyldelig, hvilket gør det til en mere bæredygtig mulighed end den engang, du kan smide i skraldespanden, når den er tom. (Relateret: De 8 bedste deodoranter til kvinder, ifølge tusindvis af anmeldelser)

Degree slutter sig til et par udvalgte store personlige plejemærker, der har til formål at gøre deres emballage mere inkluderende over for mennesker med handicap. For eksempel inkluderer L & aposOccitane punktskrift på omkring 70 procent af emballagen, iflg Vogue Business. Og i 2018 blev Herbal Essences det første massehårsmærke, der tilføjede taktile markeringer (vs. braille, som kan tage år at lære) til shampoo og balsamflasker. I det store og hele har firmaer, der har tilbragt & apost, dog haft handicappede i tankerne, hvilket fremgår af det faktum, at det tog så lang tid at give deodoranten en fornyelse. (Relateret: #AbledsAreWeird udsætter BS mennesker med handicap udholder på daglig basis)

Hvis du gerne vil prøve Degree Inclusive (og hvem ville ikke være?), Bliver du nødt til at sidde stramt, da produktet endnu ikke er kommet på hylderne. På dette tidspunkt er prototypen i betatest, så mennesker med handicap kan give yderligere feedback om designet inden lanceringen. Alligevel er det lovende, at et adaptivt deodorantdesign endelig er i horisonten og fra et af de mest tilgængelige deodorantmærker, ikke mindre.


Grad skabte verdens første deodorant for mennesker med handicap

Degree Inclusive er designet med tanke på mennesker med motoriske handicap i øvre lemmer og/eller synshandicap.

Tag en spadseretur ned ad deodorantgangen på ethvert apotek, og du vil uden tvivl se rækker og rækker af rektangulære rør. Og selvom denne type emballage er blevet effektivt universel, blev den ikke udtænkt med alle i tankerne, især mennesker med synshandicap og/eller motoriske handicap i øvre lemmer. FTR, der inkluderer mange mennesker —  one i fire mennesker i USA har en eller anden form for handicap, omkring 14 procent af de voksne har et handicap (alvorlige vanskeligheder med at gå eller gå på trapper) og omkring fem procent har en vision værdiforringelse ifølge Centers for Disease Control (CDC). Efter at have bemærket dette hul på markedet, satte Degree sig for at skabe verden og få den første & quotadaptive deodorant & quot specielt designet til mennesker, der lever med syns- og motoriske handicap. (Relateret: Yoga lærte mig, at jeg er i stand som kvinde med handicap)

Mærket samarbejdede med et team af designeksperter, ergoterapeuter, ingeniører og mennesker med handicap for at udvikle det nye deodorantdesign, ifølge en pressemeddelelse. Resultatet? Degree Inclusive: en prototype (hvilket betyder, at den revolutionære deodorant endnu ikke er kommet på markedet), der løser nogle af manglerne ved traditionelle deodorantdesign. Til at begynde med kan det være sværere at dreje en hætte af eller dreje en pind for at genindlæse produktet for mennesker med begrænset armmobilitet. Så i stedet for en traditionel hætte har Degree Inclusive en krog i enden til brug med én hånd og magnetisk lukning for lettere åbning og lukning. Det vil sige, at du kan hænge deodoranten ved sit hooked låg og trække ned i den nederste del for problemfrit at åbne produktet. Når du er færdig med at anvende (via roll-on applikatoren), er det en god idé at snappe bunden på plads igen takket være magneterne.

Derudover blev applikatoren skabt med mennesker med begrænset greb i tankerne, med en bredere base end gennemsnittet med buede håndtag på hver side. Deodoranten har en punktskrift og retningslinjer, som kan være nyttig for personer med synshandicap. Oven i alt dette er Degree Inclusive også genopfyldelig, hvilket gør det til en mere bæredygtig mulighed end den engang, du kan smide i skraldespanden, når den er tom. (Relateret: De 8 bedste deodoranter til kvinder, ifølge tusindvis af anmeldelser)

Degree slutter sig til et par udvalgte store personlige plejemærker, der har til formål at gøre deres emballage mere inkluderende over for mennesker med handicap. For eksempel inkluderer L & aposOccitane punktskrift på omkring 70 procent af emballagen, iflg Vogue Business. Og i 2018 blev Herbal Essences det første massehårsmærke, der tilføjede taktile markeringer (vs. braille, som kan tage år at lære) til shampoo og balsamflasker. I det store og hele har firmaer, der har tilbragt & apost, dog haft handicappede i tankerne, hvilket fremgår af det faktum, at det tog så lang tid at give deodoranten en fornyelse. (Relateret: #AbledsAreWeird afslører, at BS mennesker med handicap udholder på daglig basis)

Hvis du er vild med at prøve Degree Inclusive (og hvem ville ikke være?), Bliver du nødt til at sidde stramt, da produktet endnu ikke er kommet på hylderne. På dette tidspunkt er prototypen i beta -test, så mennesker med handicap kan give yderligere feedback om designet inden lanceringen. Alligevel er det lovende, at et adaptivt deodorantdesign endelig er i horisonten og fra et af de mest tilgængelige deodorantmærker, ikke mindre.


Grad skabte verdens første deodorant for mennesker med handicap

Degree Inclusive er designet med tanke på mennesker med motoriske handicap i øvre lemmer og/eller synshandicap.

Tag en spadseretur ned ad deodorantgangen på ethvert apotek, og du vil uden tvivl se rækker og rækker af rektangulære rør. Og selvom denne type emballage er blevet effektivt universel, blev den ikke udtænkt med alle i tankerne, især mennesker med synshandicap og/eller motoriske handicap i øvre lemmer. FTR, der inkluderer mange mennesker —  one i fire mennesker i USA har en eller anden form for handicap, omkring 14 procent af de voksne har et handicap (alvorlige vanskeligheder med at gå eller gå på trapper) og omkring fem procent har en vision værdiforringelse ifølge Centers for Disease Control (CDC). Efter at have bemærket dette hul på markedet, satte Degree sig for at skabe verden og få den første & quotadaptive deodorant & quot specielt designet til mennesker, der lever med syns- og motoriske handicap. (Relateret: Yoga lærte mig, at jeg er i stand som en kvinde med et handicap)

Mærket samarbejdede med et team af designeksperter, ergoterapeuter, ingeniører og mennesker med handicap for at udvikle det nye deodorantdesign, ifølge en pressemeddelelse. Resultatet? Degree Inclusive: en prototype (hvilket betyder, at den revolutionære deodorant endnu ikke er kommet på markedet), der løser nogle af manglerne ved traditionelle deodorantdesign. Til at begynde med kan det være sværere at dreje en hætte af eller dreje en pind for at genindlæse produktet for mennesker med begrænset armmobilitet. Så i stedet for en traditionel hætte har Degree Inclusive en krog i enden til brug med én hånd og magnetisk lukning for lettere åbning og lukning. Det vil sige, at du kan hænge deodoranten ved sit hooked låg og trække ned i den nederste del for problemfrit at åbne produktet. Når du er færdig med at anvende (via roll-on applikatoren), er det en god idé at snappe bunden på plads igen takket være magneterne.

Derudover blev applikatoren skabt med mennesker med begrænset greb i tankerne, med en bredere base end gennemsnittet med buede håndtag på hver side. Deodoranten har en punktskrift og retningslinjer, som kan være nyttig for personer med synshandicap. Oven i alt dette er Degree Inclusive også genopfyldelig, hvilket gør det til en mere bæredygtig mulighed end den engang, du kan smide i skraldespanden, når den er tom. (Relateret: De 8 bedste deodoranter til kvinder, ifølge tusindvis af anmeldelser)

Degree slutter sig til et par få udvalgte personlige plejemærker, der har til formål at gøre deres emballage mere inkluderende over for mennesker med handicap. For eksempel inkluderer L & aposOccitane punktskrift på omkring 70 procent af emballagen, iflg Vogue Business. Og i 2018 blev Herbal Essences det første massehårsmærke, der tilføjede taktile markeringer (vs. braille, som kan tage år at lære) til shampoo og balsamflasker. I det store og hele har firmaer, der har tilbragt & apost, dog haft handicappede i tankerne, hvilket fremgår af det faktum, at det tog så lang tid at give deodoranten en fornyelse. (Relateret: #AbledsAreWeird afslører, at BS mennesker med handicap udholder på daglig basis)

Hvis du gerne vil prøve Degree Inclusive (og hvem ville ikke være?), Bliver du nødt til at sidde stramt, da produktet endnu ikke er kommet på hylderne. På dette tidspunkt er prototypen i beta -test, så mennesker med handicap kan give yderligere feedback om designet inden lanceringen. Alligevel er det lovende, at et adaptivt deodorantdesign endelig er i horisonten og fra et af de mest tilgængelige deodorantmærker, ikke mindre.


Grad skabte verdens første deodorant for mennesker med handicap

Degree Inclusive er designet med tanke på mennesker med motoriske handicap i øvre lemmer og/eller synshandicap.

Tag en spadseretur ned ad deodorantgangen på ethvert apotek, og du vil uden tvivl se rækker og rækker af rektangulære rør. Og selvom denne type emballage er blevet effektivt universel, blev den ikke udtænkt med alle i tankerne, især mennesker med synshandicap og/eller motoriske handicap i øvre lemmer. FTR, der inkluderer mange mennesker —  one i fire mennesker i USA har en eller anden form for handicap, omkring 14 procent af de voksne har et handicap (alvorlige vanskeligheder med at gå eller gå på trapper) og omkring fem procent har en vision værdiforringelse ifølge Centers for Disease Control (CDC). Efter at have bemærket dette hul på markedet, satte Degree sig for at skabe verden og få den første & quotadaptive deodorant & quot specielt designet til mennesker, der lever med syns- og motoriske handicap. (Relateret: Yoga lærte mig, at jeg er i stand som kvinde med handicap)

Mærket samarbejdede med et team af designeksperter, ergoterapeuter, ingeniører og mennesker med handicap for at udvikle det nye deodorantdesign, ifølge en pressemeddelelse. Resultatet? Degree Inclusive: en prototype (hvilket betyder, at den revolutionære deodorant endnu ikke er kommet på markedet), der løser nogle af manglerne ved traditionelle deodorantdesign. Til at begynde med kan det være sværere at dreje en hætte af eller vende en pind for at genindlæse produktet for mennesker med begrænset armmobilitet. Så i stedet for en traditionel hætte har Degree Inclusive en krog i enden til brug med én hånd og magnetisk lukning for lettere åbning og lukning. Det vil sige, at du kan hænge deodoranten ved sit hooked låg og trække ned i den nederste del for at åbne produktet problemfrit. Når du er færdig med at anvende (via roll-on applikatoren), er det en god idé at snappe bunden på plads igen takket være magneterne.

Derudover blev applikatoren skabt med mennesker med begrænset greb i tankerne, med en bredere base end gennemsnittet med buede håndtag på hver side. Deodoranten har en punktskrift og retningslinjer, som kan være nyttig for personer med synshandicap. Oven i alt dette er Degree Inclusive også genopfyldelig, hvilket gør det til en mere bæredygtig mulighed end den engang, du kan smide i skraldespanden, når den er tom. (Relateret: De 8 bedste deodoranter til kvinder, ifølge tusindvis af anmeldelser)

Degree slutter sig til et par udvalgte store personlige plejemærker, der har til formål at gøre deres emballage mere inkluderende over for mennesker med handicap. For eksempel inkluderer L & aposOccitane punktskrift på omkring 70 procent af emballagen, iflg Vogue Business. Og i 2018 blev Herbal Essences det første massehårsmærke, der tilføjede taktile markeringer (vs. braille, som kan tage år at lære) til shampoo og balsamflasker. I det store og hele har firmaer, der har tilbragt & apost, dog haft handicappede i tankerne, hvilket fremgår af det faktum, at det tog så lang tid at give deodoranten en fornyelse. (Relateret: #AbledsAreWeird afslører, at BS mennesker med handicap udholder på daglig basis)

Hvis du gerne vil prøve Degree Inclusive (og hvem ville ikke være?), Bliver du nødt til at sidde stramt, da produktet endnu ikke er kommet på hylderne. På dette tidspunkt er prototypen i beta -test, så mennesker med handicap kan give yderligere feedback om designet inden lanceringen. Alligevel er det lovende, at et adaptivt deodorantdesign endelig er i horisonten og fra et af de mest tilgængelige deodorantmærker, ikke mindre.


Grad skabte verdens første deodorant for mennesker med handicap

Degree Inclusive er designet med tanke på mennesker med motoriske handicap i øvre lemmer og/eller synshandicap.

Tag en spadseretur ned ad deodorantgangen på ethvert apotek, og du vil uden tvivl se rækker og rækker af rektangulære rør. Og selvom denne type emballage er blevet effektivt universel, blev den ikke udtænkt med alle i tankerne, især mennesker med synshandicap og/eller motoriske handicap i øvre lemmer. FTR, der inkluderer mange mennesker —  one i fire mennesker i USA har en eller anden form for handicap, omkring 14 procent af de voksne har et handicap (alvorlige vanskeligheder med at gå eller gå på trapper) og omkring fem procent har en vision værdiforringelse ifølge Centers for Disease Control (CDC). Efter at have bemærket dette hul på markedet, satte Degree sig for at skabe verden og få den første & quotadaptive deodorant & quot specielt designet til mennesker, der lever med syns- og motoriske handicap. (Relateret: Yoga lærte mig, at jeg er i stand som en kvinde med et handicap)

Mærket samarbejdede med et team af designeksperter, ergoterapeuter, ingeniører og mennesker med handicap for at udvikle det nye deodorantdesign, ifølge en pressemeddelelse. Resultatet? Degree Inclusive: en prototype (hvilket betyder, at den revolutionære deodorant endnu ikke er kommet på markedet), der løser nogle af manglerne ved traditionelle deodorantdesign. Til at begynde med kan det være sværere at dreje en hætte af eller dreje en pind for at genindlæse produktet for mennesker med begrænset armmobilitet. Så i stedet for en traditionel hætte har Degree Inclusive en krog i enden til brug med én hånd og magnetisk lukning for lettere åbning og lukning. Det vil sige, at du kan hænge deodoranten ved sit hooked låg og trække ned i den nederste del for at åbne produktet problemfrit. Når du er færdig med at anvende (via roll-on applikatoren), er det en god idé at snappe bunden på plads igen takket være magneterne.

Derudover blev applikatoren skabt med mennesker med begrænset greb i tankerne, med en bredere base end gennemsnittet med buede håndtag på hver side. Deodoranten har en punktskrift og retningslinjer, som kan være nyttig for personer med synshandicap. Oven i alt dette er Degree Inclusive også genopfyldelig, hvilket gør det til en mere bæredygtig mulighed end den engang, du kan smide i skraldespanden, når den er tom. (Relateret: De 8 bedste deodoranter til kvinder, ifølge tusindvis af anmeldelser)

Degree slutter sig til et par få udvalgte personlige plejemærker, der har til formål at gøre deres emballage mere inkluderende over for mennesker med handicap. For eksempel inkluderer L & aposOccitane punktskrift på omkring 70 procent af emballagen, iflg Vogue Business. Og i 2018 blev Herbal Essences det første massehårsmærke, der tilføjede taktile markeringer (vs. braille, som kan tage år at lære) til shampoo og balsamflasker. I det store og hele har firmaer, der har tilbragt & apost, dog haft handicappede i tankerne, hvilket fremgår af det faktum, at det tog så lang tid at give deodoranten en fornyelse. (Relateret: #AbledsAreWeird udsætter BS mennesker med handicap udholder på daglig basis)

Hvis du gerne vil prøve Degree Inclusive (og hvem ville ikke være?), Bliver du nødt til at sidde stramt, da produktet endnu ikke er kommet på hylderne. På dette tidspunkt er prototypen i beta -test, så mennesker med handicap kan give yderligere feedback om designet inden lanceringen. Alligevel er det lovende, at et adaptivt deodorantdesign endelig er i horisonten og fra et af de mest tilgængelige deodorantmærker, ikke mindre.


Grad skabte verdens første deodorant for mennesker med handicap

Degree Inclusive er designet med tanke på mennesker med motoriske handicap i øvre lemmer og/eller synshandicap.

Tag en spadseretur ned ad deodorantgangen på ethvert apotek, og du vil uden tvivl se rækker og rækker af rektangulære rør. Og selvom denne type emballage er blevet effektivt universel, blev den ikke udtænkt med alle i tankerne, især mennesker med synshandicap og/eller motoriske handicap i øvre lemmer. FTR, der omfatter mange mennesker —  one i fire mennesker i USA har en eller anden form for handicap, omkring 14 procent af de voksne har et handicap (alvorlige vanskeligheder med at gå eller gå på trapper) og omkring fem procent har en vision værdiforringelse ifølge Centers for Disease Control (CDC). Efter at have bemærket dette hul på markedet, satte Degree sig for at skabe verden og få den første & quotadaptive deodorant & quot specielt designet til mennesker, der lever med syns- og motoriske handicap. (Relateret: Yoga lærte mig, at jeg er i stand som kvinde med handicap)

Mærket samarbejdede med et team af designeksperter, ergoterapeuter, ingeniører og mennesker med handicap for at udvikle det nye deodorantdesign, ifølge en pressemeddelelse. Resultatet? Degree Inclusive: en prototype (hvilket betyder, at den revolutionære deodorant endnu ikke er kommet på markedet), der løser nogle af manglerne ved traditionelle deodorantdesign. Til at begynde med kan det være sværere at dreje en hætte af eller dreje en pind for at genindlæse produktet for mennesker med begrænset armmobilitet. Så i stedet for en traditionel hætte har Degree Inclusive en krog i enden til brug med én hånd og magnetisk lukning for lettere åbning og lukning. Det vil sige, at du kan hænge deodoranten ved sit hooked låg og trække ned i den nederste del for problemfrit at åbne produktet. Når du er færdig med at anvende (via roll-on applikatoren), er det en god idé at snappe bunden på plads igen takket være magneterne.

Derudover blev applikatoren skabt med mennesker med begrænset greb i tankerne, med en bredere base end gennemsnittet med buede håndtag på hver side. Deodoranten har en punktskriftsmærkning og anvisninger, som kan være nyttige for personer med synshandicap. Oven i alt dette er Degree Inclusive også genopfyldelig, hvilket gør det til en mere bæredygtig mulighed end den engang, du kan smide i skraldespanden, når den er tom. (Relateret: De 8 bedste deodoranter til kvinder, ifølge tusindvis af anmeldelser)

Degree slutter sig til et par få udvalgte personlige plejemærker, der har til formål at gøre deres emballage mere inkluderende over for mennesker med handicap. For eksempel inkluderer L & aposOccitane punktskrift på omkring 70 procent af emballagen, iflg Vogue Business. Og i 2018 blev Herbal Essences det første massehårsmærke, der tilføjede taktile markeringer (vs. braille, som kan tage år at lære) til shampoo og balsamflasker. I det store og hele har firmaer, der har tilbragt & apost, dog haft handicappede i tankerne, hvilket fremgår af det faktum, at det tog så lang tid at give deodoranten en fornyelse. (Relateret: #AbledsAreWeird afslører, at BS mennesker med handicap udholder på daglig basis)

Hvis du gerne vil prøve Degree Inclusive (og hvem ville ikke være?), Bliver du nødt til at sidde stramt, da produktet endnu ikke er kommet på hylderne. På dette tidspunkt er prototypen i beta -test, så mennesker med handicap kan give yderligere feedback om designet inden lanceringen. Alligevel er det lovende, at et adaptivt deodorantdesign endelig er i horisonten og fra et af de mest tilgængelige deodorantmærker, ikke mindre.


Grad skabte verdens første deodorant for mennesker med handicap

Degree Inclusive er designet med tanke på mennesker med motoriske handicap i øvre lemmer og/eller synshandicap.

Tag en spadseretur ned ad deodorantgangen på ethvert apotek, og du vil uden tvivl se rækker og rækker af rektangulære rør. Og selvom denne form for emballage er blevet effektivt universel, blev den ikke udtænkt med alle i tankerne, især mennesker med synshandicap og/eller øvre lemmer motoriske handicap. FTR, der inkluderer mange mennesker —  one i fire mennesker i USA har en eller anden form for handicap, omkring 14 procent af de voksne har et handicap (alvorlige vanskeligheder med at gå eller gå på trapper) og omkring fem procent har en vision værdiforringelse ifølge Centers for Disease Control (CDC). Efter at have bemærket dette hul på markedet, satte Degree sig for at skabe verden og få den første & quotadaptive deodorant & quot specielt designet til mennesker, der lever med syns- og motoriske handicap. (Related: Yoga Taught Me I Am Capable As a Woman with a Disability)

The brand partnered with a team of design experts, occupational therapists, engineers, and people with disabilities to develop the new deodorant design, according to a press release. Resultatet? Degree Inclusive: a prototype (meaning the revolutionary deodorant has yet to hit the market) that solves some of the shortcomings of traditional deodorant designs. For starters, twisting off a cap or turning a stick to reload product can be harder for people with limited arm mobility. So, instead of a traditional cap, Degree Inclusive features a hook at the end for one-handed usage and magnetic closure for easier opening and closing. Meaning, you can hang the deodorant by its hooked lid and pull down on the bottom part to seamlessly open the product. When you&aposre done applying (via the roll-on applicator), snapping the bottom back into place is a no-brainer thanks to the magnets.

Additionally, the applicator was created with people with limited grip in mind, with a wider than average base with curved handles on each side. The deodorant features a braille label and directions, which can be helpful for those with vision impairment. On top of all that, Degree Inclusive is also refillable, making it a more sustainable option than the single-use one you&aposd toss in the trash once empty. (Related: The 8 Best Deodorants for Women, According to Thousands of Reviews)

Degree is joining a select few major personal care brands that have set out to make their packaging more inclusive toward people with disabilities. For example, L&aposOccitane includes braille on about 70 percent of its packaging, according to Vogue Business. And in 2018, Herbal Essences became the first mass hair brand to add tactile markings (vs. braille, which can take years to learn) to shampoo and conditioner bottles. By and large, though, companies haven&apost kept people with disabilities in mind, as evidenced by the fact that it took this long to give deodorant a revamp. (Related: #AbledsAreWeird Exposes the BS People with Disabilities Endure On a Daily Basis)

If you&aposre excited to try Degree Inclusive (and who wouldn&apost be?), you&aposre going to need to sit tight as the product has yet to hit shelves. At this point, the prototype is in beta testing so that people with disabilities can provide additional feedback on the design before its launch. Still, it&aposs promising that an adaptive deodorant design is finally on the horizon — and from one of the most widely available deodorant brands, no less.


Degree Created the World's First Deodorant for People with Disabilities

Degree Inclusive was designed with people with upper limb motor disabilities and/or vision impairments in mind.

Take a stroll down the deodorant aisle at any drugstore and you&aposll no doubt see rows and rows of rectangular tubes. And while this type of packaging has become effectively universal, it wasn&apost conceived with everyone in mind, most notably people with visual impairment and/or upper limb motor disabilities. FTR, that includes a lot of folks — one in four people in the U.S. have some form of disability, about 14 percent of those adults have a mobility disability (serious difficulty walking or climbing stairs) and about five percent have a vision impairment, according to the Centers for Disease Control (CDC). Noticing this gap in the market, Degree set out to create the world&aposs first "adaptive deodorant" specifically designed for people living with visual and motor disabilities. (Related: Yoga Taught Me I Am Capable As a Woman with a Disability)

The brand partnered with a team of design experts, occupational therapists, engineers, and people with disabilities to develop the new deodorant design, according to a press release. Resultatet? Degree Inclusive: a prototype (meaning the revolutionary deodorant has yet to hit the market) that solves some of the shortcomings of traditional deodorant designs. For starters, twisting off a cap or turning a stick to reload product can be harder for people with limited arm mobility. So, instead of a traditional cap, Degree Inclusive features a hook at the end for one-handed usage and magnetic closure for easier opening and closing. Meaning, you can hang the deodorant by its hooked lid and pull down on the bottom part to seamlessly open the product. When you&aposre done applying (via the roll-on applicator), snapping the bottom back into place is a no-brainer thanks to the magnets.

Additionally, the applicator was created with people with limited grip in mind, with a wider than average base with curved handles on each side. The deodorant features a braille label and directions, which can be helpful for those with vision impairment. On top of all that, Degree Inclusive is also refillable, making it a more sustainable option than the single-use one you&aposd toss in the trash once empty. (Related: The 8 Best Deodorants for Women, According to Thousands of Reviews)

Degree is joining a select few major personal care brands that have set out to make their packaging more inclusive toward people with disabilities. For example, L&aposOccitane includes braille on about 70 percent of its packaging, according to Vogue Business. And in 2018, Herbal Essences became the first mass hair brand to add tactile markings (vs. braille, which can take years to learn) to shampoo and conditioner bottles. By and large, though, companies haven&apost kept people with disabilities in mind, as evidenced by the fact that it took this long to give deodorant a revamp. (Related: #AbledsAreWeird Exposes the BS People with Disabilities Endure On a Daily Basis)

If you&aposre excited to try Degree Inclusive (and who wouldn&apost be?), you&aposre going to need to sit tight as the product has yet to hit shelves. At this point, the prototype is in beta testing so that people with disabilities can provide additional feedback on the design before its launch. Still, it&aposs promising that an adaptive deodorant design is finally on the horizon — and from one of the most widely available deodorant brands, no less.