Nye opskrifter

Porsche genfortolker en legende med den nye Boxster og Cayman GTS

Porsche genfortolker en legende med den nye Boxster og Cayman GTS


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Porsche -navnet er en legende for sig selv, ansvarlig for at skabe nogle af de mest ikoniske sports- og racerbiler i bilens historie. Men selv inden for Pantheon af Porsche lore har bogstaverne GTS en vis indflydelse på entusiaster. De dukkede først op på den legendariske 904 Carrera GTS fra 1963, genopstod på frontmotoren 924 GTS og 928 GTS og forsvandt derefter fra scenen i endnu et par årtier, før Porsche bragte den tilbage til endnu mere sporty-orienterede versioner af Cayenne, Panamera , og 911. Og nu anvender den de legendariske bogstaver endnu engang til de seneste, mest ønskelige versioner af Boxster og Cayman.

Disse to modeller, for dem der ikke kender, repræsenterer indgangsniveauet i Porsches sortiment-Boxster som cabriolet og Cayman som modstykke med fast tag. Men i deres seneste iterationer kom de ud af skyggen af ​​deres storebror, 911, for at stå på deres egne fire hjul som yderst dygtige og lystværdige sportsvogne alle på egen hånd. GTS -versionerne tjener kun til at gøre dem endnu mere.

event_venue = ### contact_name = ### contact_phone = ### contact_email =

Hvad der adskiller disse GTS -modeller fra Boxster S og Cayman S er mere kraft og opgraderet udstyr. 3,4-liters boxer seks-motoren er blevet opgraderet med 15 hestekræfter og syv pund pr. Fod moment for at producere 330 hk og 273 lb-ft i Boxster GTS og 340 hk og 280 lb-ft i Cayman GTS. I modsætning til entusiastens foretrukne 911 GT3-som kun fås med dobbeltkobling i sin nuværende, brændbare version-kan Boxster og Cayman GTS fås med en seks-trins manuel gearkasse.

Men de er endnu hurtigere med deres syv-trins dobbeltkoblingsgearkasse med lanceringskontrol påbegyndt via Sport Plus-knappen: Boxster GTS vil skyde fra 0-60 på 4,4 sekunder og toppe op med 174 miles i timen, mens Cayman GTS ( med lidt mere kraft og lidt mindre vægt) vil gøre det samme på 4,3 sekunder på vej til sin 177 mph topfart.

For ikke længe siden ville disse tal kun have tilhørt en sekscifret superbil, men Boxster GTS er prissat til $ 73.500 og Cayman GTS til $ 75.200 (plus et obligatorisk destinationsgebyr på $ 995). Det gør dem begge cirka ti grand mere end de eksisterende S -versioner, men omtrent det samme beløb mindre end en 911 Carrera - med kun ti færre hestekræfter at vise for det.

Til prisen får du også den ellers valgfrie Sport Chrono-pakke og Porsche Active Suspension Management-system som standard samt 21-tommer hjul, mørklægning og et interiør udstyret med Sports Seats Plus og skåret i Alcantara. Du får alt det her, plus slagkraften i at eje og køre, hvad der kunne argumenteres for at være den fineste kompakte midmotorede sportsvogn, Porsche har lavet til dato.



Kommentarer:

  1. Tanjiro

    In my opinion it has already been discussed, take advantage of the search.

  2. Eumaeus

    Sød idé

  3. Marquez

    Meget sjov mening

  4. Anghel

    Og er ikke uendeligt fjern :)



Skriv en besked